Ubezpieczenie - brak zg³oszenia szkody

Data: 2010-07-26 08:33:44
Autor: Rafa³
Ubezpieczenie - brak zg³oszenia szkody
W dniu 25.07.2010 18:25, mic49 pisze:
Witam,

A co by by³o, gdybym nie zg³osi³ nowemu ubezpieczycielowi szkody z AC?
Jak to wygl±da w praktyce - oczywi¶cie pytam teoretycznie :)

m.
Jest to bardziej teoria ni¿ praktyka, bo w takiej sytuacji nie by³em, ale wydaje mi siê ¿e uwierz± na s³owo, lecz gdy przyjdzie do wyp³aty odszkodowania mog± sobie po marudziæ i sprawdziæ co nie co.

Data: 2010-07-26 07:14:18
Autor: to
Ubezpieczenie - brak zg³oszenia szkody
Rafał wrote:

Jest to bardziej teoria niż praktyka, bo w takiej sytuacji nie byłem,
ale wydaje mi się że uwierzą na słowo, lecz gdy przyjdzie do wypłaty
odszkodowania mogą sobie po marudzić i sprawdzić co nie co.

I bardzo dobrze.

--
ignorance is bliss

Ubezpieczenie - brak zg³oszenia szkody