Ubezpieczenie dla motocyklisty

Data: 2009-05-25 13:46:15
Autor: Piotr Klimek
Ubezpieczenie dla motocyklisty
Hej,
Na scigaczu pojawil sie artykul odnosnie ubezpieczen. http://www.scigacz.pl/Ubezpieczenie,dla,motocyklisty,9406.html

Autor sugeruje ubezpieczyc sie w nieznanej firmie ACE o ktorej nie
znalazlem zadnych informacji.
http://www.dlaaktywnych.com.pl Ich strona internetowa nie przekonuje mnie do wydania 200zl :)

Czy ktos z Was mial nieprzyjemnosc korzystania z jakiegos ubezpieczenia i
chcialby sie podzielic wnioskami? Ja zazwyczaj wyjezdzajac na urlop
wykupuje ubezpieczenie na czas trwania wyjazdu, ale moze warto byloby
pomyslec nad czyms dlugoterminowym co w przypadku zrobienia sobie krzywdy
na motocyklu gwarantowaloby zwrot kosztow leczenia.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-05-25 16:04:46
Autor: (pj)
[OT] Re: Ubezpieczenie dla motocyklisty
Piotr Klimek pisze:
Hej,
Na scigaczu pojawil sie artykul

Ty no, sie zdecyduj - albo preclujesz, albo sie scigasz. Nie po to Arni zalatwil blokade, zeby jakis "crossover" wystepowal! Fuj! ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-25 16:24:56
Autor: Piotr Klimek
[OT] Re: Ubezpieczenie dla motocyklisty
Dnia (Mon, 25 May 2009 16:04:46 +0200) ktos podajacy sie za (pj)
wyklawiaturowal co nastepuje:

Hej,
Na scigaczu pojawil sie artykul

Ty no, sie zdecyduj - albo preclujesz, albo sie scigasz. Nie po to Arni zalatwil blokade, zeby jakis "crossover" wystepowal! Fuj! ;-)

Arni widocznie na moment wylaczyl swoj botnet DDoSujacy, bo strona scigacza dzialala i moglem przeczytac ten artykul :)

Data: 2009-05-26 09:29:20
Autor: Arni
Piotr Klimek pisze:
[...]

Arni nie ma nic do scigacza, jedynie admini newsów postawili cancelbota dla postów z ich bramki :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-25 18:04:55
Autor: Seba
Dnia Mon, 25 May 2009 16:04:46 +0200, (pj) napisał(a):

Hej,
Na scigaczu pojawil sie artykul

Ty no, sie zdecyduj - albo preclujesz, albo sie scigasz. Nie po to Arni zalatwil blokade, zeby jakis "crossover" wystepowal! Fuj! ;-)

ROTFL :)

Sebastian S.

Data: 2009-05-28 06:27:18
Autor: zbigi
(pj) napisał(a):
Piotr Klimek pisze:

Na scigaczu pojawil sie artykul

Ty no, sie zdecyduj - albo preclujesz, albo sie scigasz. Nie po to Arni zalatwil blokade, zeby jakis "crossover" wystepowal! Fuj! ;-)

Nie popadajciez w przesade - dopoki bramka na sciagaczu nie stala sie uciazliwa, to przeciez byl normalny portal - jedno z wielu zrodel informacji "z branzy". I na razie chyba wrocilo wszystko do normy. Czyli: portal jest do przekazywania, prezentowania wiadomosci, a niusy do dyskutowania/flejmowania ;)

Data: 2009-05-25 20:06:43
Autor: Jacek Różański
Piotr Klimek pisze:
[...]

A mnie wnerwiły durne, wyświechtane ogólniki nt. służby zdrowia. Tekst napisał jakiś naganiacz lub po prostu agent ubezpieczeniowy i tyle.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-05-25 21:41:39
Autor: sanczeski
Ubezpieczenie dla motocyklisty
i stronke zrobił za pierwsze zarobione 200 zeta - najprawdopodobniej

--
sanczes -- -- -- Sopot
gsxf 600 -wydana

Data: 2009-05-26 00:20:03
Autor: morghul
Ubezpieczenie dla motocyklisty
Ich strona internetowa nie przekonuje mnie do wydania 200zl :)

Ich strona nie przekonuje do niczego ;). Zero nazwy firmy (a przepraszam, jakieś ACE), danych, jakiegoś adresu... porażka. Obiektywizm autora artykułu mocno podejrzany.

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2009-05-26 07:27:40
Autor: Bartek
> [...]

Ich strona nie przekonuje do niczego ;). Zero nazwy firmy (a przepraszam, jakieś ACE), danych, jakiegoś adresu... porażka. Obiektywizm autora artykułu mocno podejrzany.

Strone faktycznie maja dziwna:)

Ale ACEEurope jest dość dużą i znaną firmą:

http://www.aceeurope.pl

--

B.
Trampek700

Data: 2009-05-26 07:56:34
Autor: newrom
On Tue, 26 May 2009 00:20:03 +0200, "morghul" <morghul@tlen.pl> wrote:

Ich strona nie przekonuje do niczego ;). Zero nazwy firmy (a przepraszam, jakieś ACE), danych, jakiegoś adresu... porażka. Obiektywizm autora artykułu mocno podejrzany.

Jaka strony taki art ? ;)
A co do ACE, to moze Pawel zalozyl firme ? ;)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-26 09:15:40
Autor: Kuczu
Piotr Klimek pisze:

Ich strona internetowa nie przekonuje mnie do wydania 200zl :)

Ja wezme 100 pln. Cennik zlamanych kosci bebe mial nawet lepszy niz oni. Tylko se musze jaka darmowa stronke zrobic i poskanowac pare fotek z gazety.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Ubezpieczenie dla motocyklisty