Ubezpieczenie dla motocyklisty

Data: 2009-05-25 20:06:43
Autor: Jacek Różański
Ubezpieczenie dla motocyklisty
Piotr Klimek pisze:
Hej,
Na scigaczu pojawil sie artykul odnosnie ubezpieczen. http://www.scigacz.pl/Ubezpieczenie,dla,motocyklisty,9406.html

Autor sugeruje ubezpieczyc sie w nieznanej firmie ACE o ktorej nie
znalazlem zadnych informacji.
http://www.dlaaktywnych.com.pl Ich strona internetowa nie przekonuje mnie do wydania 200zl :)

Czy ktos z Was mial nieprzyjemnosc korzystania z jakiegos ubezpieczenia i
chcialby sie podzielic wnioskami? Ja zazwyczaj wyjezdzajac na urlop
wykupuje ubezpieczenie na czas trwania wyjazdu, ale moze warto byloby
pomyslec nad czyms dlugoterminowym co w przypadku zrobienia sobie krzywdy
na motocyklu gwarantowaloby zwrot kosztow leczenia.

A mnie wnerwiły durne, wyświechtane ogólniki nt. służby zdrowia. Tekst napisał jakiś naganiacz lub po prostu agent ubezpieczeniowy i tyle.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740