Ubezpieczenie dla motocyklisty

Data: 2009-05-26 00:20:03
Autor: morghul
Ubezpieczenie dla motocyklisty
Ich strona internetowa nie przekonuje mnie do wydania 200zl :)

Ich strona nie przekonuje do niczego ;). Zero nazwy firmy (a przepraszam, jakieś ACE), danych, jakiegoś adresu... porażka. Obiektywizm autora artykułu mocno podejrzany.

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2009-05-26 07:27:40
Autor: Bartek
> [...]

Ich strona nie przekonuje do niczego ;). Zero nazwy firmy (a przepraszam, jakieś ACE), danych, jakiegoś adresu... porażka. Obiektywizm autora artykułu mocno podejrzany.

Strone faktycznie maja dziwna:)

Ale ACEEurope jest dość dużą i znaną firmą:

http://www.aceeurope.pl

--

B.
Trampek700

Data: 2009-05-26 07:56:34
Autor: newrom
On Tue, 26 May 2009 00:20:03 +0200, "morghul" <morghul@tlen.pl> wrote:

Ich strona nie przekonuje do niczego ;). Zero nazwy firmy (a przepraszam, jakieś ACE), danych, jakiegoś adresu... porażka. Obiektywizm autora artykułu mocno podejrzany.

Jaka strony taki art ? ;)
A co do ACE, to moze Pawel zalozyl firme ? ;)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)