Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?

Data: 2014-06-03 15:43:19
Autor: Ikselka
Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?
Dnia Tue, 03 Jun 2014 08:29:20 +0200, kondzio napisał(a):

Ile płacicie za ubezpieczenie domu ??

Dlaczego nie spytasz "KtĂłry ubezpieczyciel W PRAKTYCE (tj po szkodzie)
spełnił wasze oczekiwania i swoje obietnice"? - i temu zapłać, ile zażąda.
Ale powiem Ci - NIE MA TAKIEGO.
:-|
--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-06-03 15:52:41
Autor: collie
W dniu 3.06.14 15:43, Ikselka pisze:

Dnia Tue, 03 Jun 2014 08:29:20 +0200, kondzio napisał(a):

Ile płacicie za ubezpieczenie domu ??

Dlaczego nie spytasz "Który ubezpieczyciel W PRAKTYCE (tj po szkodzie)
spełnił wasze oczekiwania i swoje obietnice"? - i temu zapłać, ile zażąda.
Ale powiem Ci - NIE MA TAKIEGO.

Może iść za przykładem powodzian z terenów zalewowych, gdzie z natury rzeczy
mają na bank zagwarantowane podtopienie domu przy lada powodzi: nie ubezpieczać
nieruchomości, a w razie zalania żądać od państwa odszkodowania. Od państwa,
czyli od nas, podatników. Lepsze to, niż najlepsze pezetu. ;-)

--
collie

Data: 2014-06-03 23:01:36
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 03 Jun 2014 15:52:41 +0200, collie napisał(a):

[...]

Nie od państwa, tylko od URZĘDNIKA, który na terenach zalewowych wydał
pozwolenie na budowę. Od razu sytuacja by się wyklarowała, znikłaby
niekompetencj urzędników, kiedy musieliby ponosić konsekwencje błędnych
decyzji.

--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-06-03 23:13:53
Autor: 666
Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?
A ch.... to kogo obchodzi, co buduję na swojej własnej działce.

-- -- -

Data: 2014-06-03 21:17:08
Autor: masti
Dnia pięknego Tue, 03 Jun 2014 23:13:53 +0200 osobnik zwany  666 napisał:

A ch.... to kogo obchodzi, co buduję na swojej własnej działce.

pod warunkiem, ze potem nie chcesz odszkodowania :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-03 14:33:44
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 3 czerwca 2014 23:17:08 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]

> A ch.... to kogo obchodzi, co buduję na swojej własnej działce.

pod warunkiem, ze potem nie chcesz odszkodowania :)

A dlaczego ma nie chcieć odszkodowania jak ubezpieczył się w prywatnej firmie? Państwo ze wspólnych pieniędzy w takich sytuacjach powinno ograniczyć się na przykład do zapewnienia na kilka dni dachu nad głową. Zapewnić na kilka dni odpłatnie jedzenie. W  ostateczności pożyczyć na warunkach rynkowych trochę kasy. A nie bezzwrotne zapomogi. Kilka lat temu pokazywali zalane osiedle domków. Od chuja ktoś dał w łapówce kasy bo osiedle było przed wałami. Za to ziemię na pewno kupił za wsiarz. No i zdziwienie bo zalało. Jak by to było wczoraj pamiętam że gmina deklarowała zapomogi powyżej dziesięciu tysięcy. A ludzie ze za mało.

Data: 2014-06-03 21:36:14
Autor: masti
Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?

napisał:

> [...]

pod warunkiem, ze potem nie chcesz odszkodowania :)

A dlaczego ma nie chcieć odszkodowania jak ubezpieczył się w prywatnej

czytasz na co odpisujesz?

Data: 2014-06-04 00:26:22
Autor: collie
W dniu 3.06.14 23:01, Ikselka pisze:

[...]

Niestety, urzędnik wydaje decyzje w imieniu państwa i to państwo jest stroną
w takich przypadkach, nie urzędnik. Ten za swoje błędne decyzje nie ponosi
odpowiedzialności finansowej. A przynajmniej nie ponosił do niedawna.
W 2011 roku weszła w życie ustawa o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy
publicznych za rażące naruszenie prawa. Przewiduje ona możliwość obciążenia
urzędnika odszkodowaniem za błędy, ale nie może ono przekraczać kwoty
12-krotności jego miesięcznego wynagrodzenia. Ustawa ma zastosowanie do działań
i zaniechań, które nastąpiły po 17 maja 2011, czyli po wejściu w życie
wspomnianej ustawy.

--
collie

Data: 2014-06-04 17:40:16
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 04 Jun 2014 00:26:22 +0200, collie napisał(a):

Niestety, urzędnik wydaje decyzje w imieniu państwa i to państwo jest stroną
w takich przypadkach

Jeli już, to gmina. Urzędnik jest gminny.
--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-06-04 18:01:44
Autor: masti
Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?

powiatowy

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-04 22:13:11
Autor: collie

napisał:

[...]

Wojewódzki też się zdarza. Choćby Kuba ;-)

--
collie

Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?