Ubezpieczenie - gdzie moge sie odwolac ?

Data: 2010-01-04 11:45:02
Autor: tokaj1
Ubezpieczenie - gdzie moge sie odwolac ?
Witam
Z ubezpeiczneia AC dostalem za malo kasy (rozliczone mam jako szkode
calkowita a uwazam, ze powinna byc szkoda czesciowa).
Jak moge sie od tego odwolac ?
Mam informacje, ze najpierw do dyrektora oddzialu a potem sprawa cywilna.
Pierwsze - wiadomo jak sie zakonczy, drugie - malo kto chce brac sprawy za
kilka tys zl.

Jak sprawa cywilna to po co do dyrektora oddziału?
Jeżeli masz napisać pismo to na adres w polisie i nie interesuje
Ciebie kto tymi tematami zajmuje się w firmie.
Piszesz konkretnie: od kogo i czego żądasz, termin, ew. swój numer
rachunku, uzasadnienie oraz co im grozi jak nie podporządkują sie
Twoim żądaniom.
Zanim pójdziesz do sądu pomyśl o mediatorze!

Data: 2010-01-04 23:06:40
Autor: Fantom
[...]

No wlasnie znalazlem, ze mozna jeszcez isc do sadu polubownego (jak ubezpieczyciel wyrazi zgode). Ale czy to ma sens ? Jezeli odrzuca mi odwolanie, to jaki interes beda mieli aby isc do polubownego ? A mnie tez nie intersuje wywalczenie np 50% kwoty ktorej bede sie domagal. Uwazam, ze nalezne bedzie tylko wyplacenie calosci (zgodnie z faktura). Wiec chyba i tak tylko do sadu zwyklego

Fantom

Ubezpieczenie - gdzie moge sie odwolac ?