Ubezpieczenie - gdzie najtaniej?

Data: 2014-12-01 06:50:51
Autor: Marcin Kiciński
Ubezpieczenie - gdzie najtaniej?
W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 13:29:34 UTC+1 użytkownik Zebris napisał:
Teraz też przysłali mi taką samą ofertę.
A może inne firmy mają lepsze oferty?

Ubezpieczalem w zeszlym tygodniu (kontynuacja w PZU). Cena taka sama jak rok wczesniej, bo... samochod w ciagu roku nic nie stracil na wartosci :)
Agentka twierdzila, ze nie jestem pierwszy i ze ona jeszcze sie z taka sytuacja nie spotkala (zeby prawie wszystkie auta w tabelce Eurotaxu zachowaly wartosc sprzed roku).

Auto to Grande Punto 2007, srednio wypasione ;)

Pozdrawiam
MK

Ubezpieczenie - gdzie najtaniej?