Ubezpieczenie kredytu

Data: 2012-11-11 18:01:03
Autor: Bogus
Ubezpieczenie kredytu
Witam
Był sobie ubezpieczony kredyt na niewielką kwotę który wziął spadkodawca, po jego śmierci bank żąda od spadkobierców wskazania ośrodka zdrowia w której leczył się zmarły. Bank dostał już kartę zgonu w której są podane przyczyny śmierci (zawał).

Czy to aby nie bank ma sobie sam poszukać dokumentów?
Sprawę przeciąga już 2 miesiące, a ja rat nie płacę.

Zmarły kredytobiorca mógł leczyć się w 3 krajach od szwecji po anglię a skończywszy na polsce (nie wiem gdzie).

Drobna kwota już dawno bym ją spłacił ale skoro bank daje kredyt gotówkowy w 5 minut na fałszywe dane i sprawdzenie ma ich w dupie to ja również...

Data: 2012-11-11 09:41:33
Autor: Kris
Ubezpieczenie kredytu
W dniu niedziela, 11 listopada 2012 18:01:50 UTC+1 u¿ytkownik Bogus napisa³:

Czy to aby nie bank ma sobie sam poszukaæ dokumentów?

Bankowi siê nie zechce szukaæ i zacznie odzyskiwaæ nale¿no¶æ od spadkobiorcy czyli Ciebie jak siê domy¶lam.

Data: 2012-11-11 18:45:12
Autor: Bogus
Ubezpieczenie kredytu
W dniu 2012-11-11 18:41, Kris pisze:
[...]

ale nie chce bo mo¿e nie chciec ? bo w szpitalu do którego jecha³em setki km dosta³em odpowied¼ ¿e nawet ja nie mogê mieæ wgl±du w dokumentacje medyczn± a ubezpieczyciel jak najbardziej mo¿e i powinien

Data: 2012-11-11 09:56:28
Autor: Kris
Ubezpieczenie kredytu
W dniu niedziela, 11 listopada 2012 18:45:27 UTC+1 u¿ytkownik Bogus napisa³:

ale nie chce bo mo¿e nie chciec ? bo w szpitalu do którego jecha³em setki km dosta³em odpowied¼ ¿e nawet ja nie mogê mieæ wgl±du w dokumentacje medyczn± a ubezpieczyciel jak najbardziej mo¿e i powinien

A po co jecha³e¶? Trzeba by³o wskazaæ bankowi ten szpital. Oczywi¶cie obowi±zku wskazywania czegokolwiek nie masz, to tylko Twoja dobra wola.
Bank nie chcia³ od Ciebie dokumentów tylko wskazania szpitala np.
Wy¿ej piszesz ¿e nie wiesz gdzie siê leczy³ zmar³y, tu piszesz ¿e nawet by³e¶ w tym szpitalu;)

Data: 2012-11-11 19:07:54
Autor: Bogus
Ubezpieczenie kredytu

[...]

po 3 dniach od ataku serca pacjent umiera w szpitalu to takie dziwne ?

co innego leczenie, jak ka¿dy stary cz³owiek ma jakie¶ dolegliwo¶ci na które siê leczy

Data: 2012-11-11 18:21:19
Autor: kowtow
Ubezpieczenie kredytu
Witam
By³ sobie ubezpieczony kredyt na niewielk± kwotê który wzi±³ spadkodawca, po jego ¶mierci bank ¿±da od spadkobierców wskazania o¶rodka zdrowia w której leczy³ siê zmar³y. Bank dosta³ ju¿ kartê zgonu w której s± podane przyczyny ¶mierci (zawa³).

Czy to aby nie bank ma sobie sam poszukaæ dokumentów?
Sprawê przeci±ga ju¿ 2 miesi±ce, a ja rat nie p³acê.

Zmar³y kredytobiorca móg³ leczyæ siê w 3 krajach od szwecji po angliê a skoñczywszy na polsce (nie wiem gdzie).

Drobna kwota ju¿ dawno bym j± sp³aci³ ale skoro bank daje kredyt gotówkowy w 5 minut na fa³szywe dane i sprawdzenie ma ich w dupie to ja równie¿...

Czy tylko ja mam problem czytania ze zrozumieniem?

Ubezpieczenie kredytu