Ubezpieczenie małego biznesu

Data: 2009-11-26 03:52:25
Autor: ewela
Ubezpieczenie małego biznesu
Czy ktoś z Was korzysta z jakiegoś pakietu dla małej firmy? Chce
ubezpieczyć sklepik, ale nie wiem od czego mam zacząć? W ogóle czy
warto?

Data: 2009-11-26 16:45:30
Autor: Liwiusz
ewela pisze:
Czy ktoś z Was korzysta z jakiegoś pakietu dla małej firmy? Chce
ubezpieczyć sklepik, ale nie wiem od czego mam zacząć? W ogóle czy
warto?

   W dłuższym okresie nie warto - składki przewyższą odszkodowanie. Ale są tacy, co się ubezpieczają.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-28 01:07:18
Autor: Minotaur
Ubezpieczenie małego biznesu
  W dłuższym okresie nie warto - składki przewyższą odszkodowanie. Ale są tacy, co się ubezpieczają.

czemu ?

Data: 2009-11-28 07:50:36
Autor: Liwiusz
Minotaur pisze:
  W dłuższym okresie nie warto - składki przewyższą odszkodowanie. Ale są tacy, co się ubezpieczają.

czemu ?

   Czemu się ubezpieczają, czy czemu w dłuższym okresie składki przewyższają odszkodowania?

--
Liwiusz

Data: 2009-12-01 07:51:24
Autor: ewela
On 28 Lis, 07:50, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Minotaur pisze:

> czemu ?

   Czemu się ubezpieczają, czy czemu w dłuższym okresie składki
przewyższają odszkodowania?

--
Liwiusz

Ubezpieczają się bo pewnie chcą spać spokojnie, tak jak ja :)
A czemu składki mają przewyższyć odszkodowanie?

Data: 2009-12-01 07:53:04
Autor: ewela
Ubezpieczenie małego biznesu
Ubezpieczają się pewnie bo chcą spać spokojnie, zupełnie tak jak ja :)
A czemu składki maja przewyższyć odszkodowanie?

Data: 2009-12-01 18:19:06
Autor: Liwiusz
ewela pisze:
Ubezpieczają się pewnie bo chcą spać spokojnie, zupełnie tak jak ja :)
A czemu składki maja przewyższyć odszkodowanie?

   Bo inaczej towarzystwo by zbankrutowało.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-02 00:32:05
Autor: ewela
On 1 Gru, 18:19, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
ewela pisze:

> [...]
> A czemu składki maja przewyższyć odszkodowanie?

   Bo inaczej towarzystwo by zbankrutowało.

Dla mnie chodzi o to, abym ja nie zbankrutowała zostając bez
ubezpieczenia na lodzie. Myślę, że  warto  mieć pod ręką taką pomoc
fachowców, jaką oferuje np PZU

Data: 2009-12-02 10:37:16
Autor: Liwiusz
ewela pisze:

Dla mnie chodzi o to, abym ja nie zbankrutowała zostając bez
ubezpieczenia na lodzie. Myślę, że  warto  mieć pod ręką taką pomoc
fachowców, jaką oferuje np PZU

   Czy to fachowcy - nie sądzę. Potrafią odwlekać wypłatę odszkodowania w oczywistych sprawach aż do sprawy sądowej.

   Ponadto nie zmienia to faktu, że w dłuższej perspektywie składki przewyższają odszkodowania. Generalnie ubezpieczenia nie są dla ludzi bogatych. Oczywiście jak ktoś jest biedny, np. ma tylko 1 samochód, to jego strata może być dla niego dotkliwa, więc może brać udział w grze, gdzie w dłuższej perspektywie przegra, ale chwilowo będzie miał spokój. Ubezpieczenia to  typowy produkt dla klasy średniej - coś mają, aby ubezpieczyć, ale nie nie za dużo.

   Jednak dla firmy, która ma dużo majątku (np. 20 samochodów), ich ubezpieczanie jest bezcelowe.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-02 08:57:26
Autor: ewela
On 2 Gru, 10:37, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
ewela pisze:

> [...]

ubezpieczyć, ale nie nie za dużo.

   Jednak dla firmy, która ma dużo majątku (np. 20 samochodów), ich

Ja mam niestety jeden samochód, ale on mi w zupełności wystarcza :)
Jeśli chodzi o tych fachowców to z tego co się orientowałam chodzi o
to, że jak będę miała jakąś szkodę, to mi PZU przyśle np elektryka,
albo szklarza za darmo.

Data: 2009-12-03 20:34:07
Autor: Piotrek
ewela wrote:
[...]

Jak za darmo, skoro zapłaciłaś składkę.

Nie wiem jakie masz doświadczenie życiowe, ale może warto już zacząć oswajać się z myślą, że nie ma czegoś takiego jak "darmowe obiady".

Piotrek

Data: 2009-12-04 08:02:45
Autor: ewela
On 3 Gru, 20:34, Piotrek <piot...@pisz.na.berdyczow.info> wrote:
ewela wrote:
> [...]

Nie wiem jakie masz doświadczenie życiowe, ale może warto już zacząć
oswajać się z myślą, że nie ma czegoś takiego jak "darmowe obiady".

No tak, za składkę, ale w sumie nie takie duże są te składki, a w
pakiecie Doradca,  mogę mieć zapewnioną taką doraźną  pomoc. Po co mam
prywatnie przepłacać.

Data: 2009-12-04 08:02:54
Autor: ewela

Data: 2009-12-04 21:20:12
Autor: Liwiusz
ewela pisze:

No tak, za składkę, ale w sumie nie takie duże są te składki, a w
pakiecie Doradca,  mogę mieć zapewnioną taką doraźną  pomoc. Po co mam
prywatnie przepłacać.

   Coś mi się wydaje, ewela, że Ty tu chyba pospamować przyszłaś, a nie podyskutować :)

--
Liwiusz

Data: 2009-12-07 10:21:24
Autor: ewela
On 4 Gru, 21:20, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
ewela pisze:

> [...]
> prywatnie przepłacać.

   Coś mi się wydaje, ewela, że Ty tu chyba pospamować przyszłaś, a nie

Ale mnie podsumowałeś :)
Ja tu przyszłam po poradę, to mój pierwszy biznes,  pierwszy raz
zwróciłam się z prośbą, bo nie znam się za bardzo. Nie wiem też czemu
te moje posty ukazują się podwójnie :(

Data: 2009-12-02 08:57:40
Autor: ewela

Data: 2009-12-19 22:46:09
Autor: Margareth
Ubezpieczenie małego_biznesu

Mała firma raczej nie ma 20 samochodów:)
A przecież o to pytała ewela.
Ja myślę ze warto ubezpieczyć, bo składka nie będzie zabójczo wysoka, za to strata jak coś się stanie może taka być

Ubezpieczenie małego biznesu