Ubezpieczenie mieszkania - gdzie?

Data: 2010-02-19 10:47:52
Autor: Rafal M
Ubezpieczenie mieszkania - gdzie?
Hej

Jak myslicie, gdzie najlepiej ubezpieczyc mieszkanie?
Chodzi mi glownie o firme, ktora nie pietrzy problemow przy
ewentualnej szkodzie.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-02-20 06:48:23
Autor: Kane
[...]

Ja mam takie doswiadczenia z Hestia i PZU zarówno nieruchomosci jak i samochodowe. Placa bez problemów - przynajmniej nam ;)

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-02-20 08:54:03
Autor: Ryba
Ubezpieczenie mieszkania - gdzie?

Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:21adf299-151d-4aab-8011-2dd126b5ebcfi39g2000yqm.googlegroups.com...
Hej

Jak myslicie, gdzie najlepiej ubezpieczyc mieszkanie?
Chodzi mi glownie o firme, ktora nie pietrzy problemow przy
ewentualnej szkodzie.

Witam

Mam ubezpieczenie mieszkania w Warcie. Ale juz nie bede kontynuowal.

Na wycene malenkiej szkody czekam juz 3 tygodnie. Przy zgloszeniu
zostalem poinformowany, ze potrwa to max kilka dni.

Ryba

Data: 2010-02-20 06:40:29
Autor: Rafal M
On 20 Lut, 08:54, "Ryba" <tryb...@USUNpoczta.onet.pl> wrote:

Mam ubezpieczenie mieszkania w Warcie. Ale juz nie bede kontynuowal.

Na wycene malenkiej szkody czekam juz 3 tygodnie. Przy zgloszeniu
zostalem poinformowany, ze potrwa to max kilka dni.

A Warta to jest akurat z tego znana ;)

Ja teraz mam PZU, a zastanawiam sie nad tansza oferta (tylko nie chce
miec problemow przy ewentualnych szkodach).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-02-20 16:37:01
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 20 Feb 2010 08:54:03 +0100, Ryba napisał(a):

Mam ubezpieczenie mieszkania w Warcie. Ale juz nie bede kontynuowal.

Na wycene malenkiej szkody czekam juz 3 tygodnie. Przy zgloszeniu
zostalem poinformowany, ze potrwa to max kilka dni.

 Je¶li te ubezpieczenia traktuj± tak samo jak samochodowe, to już Ci
współczuję.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-21 09:01:21
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2010-02-19 19:47, Rafal M pisze:
Hej

Jak myslicie, gdzie najlepiej ubezpieczyc mieszkanie?
Chodzi mi glownie o firme, ktora nie pietrzy problemow przy
ewentualnej szkodzie.

Jeśli mieszkasz na ostatniej kondygnacji zwróć uwagę w OWU na definicję zalania - większość firm definiuje zalanie jako zalanie przez sąsiadów, a nie opadem atmosferycznym - co za tym idzie w przypadku zalania z dachu odszkodowanie się nie należy.

Ja mieszkanie od kilku lat ubezpieczam w Compensie właśnie z tego powodu, miałem jedną szkodę - bez problemów.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-02-21 06:13:25
Autor: Rafal M
Ubezpieczenie mieszkania - gdzie?
On 21 Lut, 09:01, Paweł Muszyński <pmuch.nos...@bolinko.wytnijto.org>
wrote:

Je¶li mieszkasz na ostatniej kondygnacji zwróć uwagę w OWU na definicję
zalania - większo¶ć firm definiuje zalanie jako zalanie przez s±siadów,
a nie opadem atmosferycznym - co za tym idzie w przypadku zalania z
dachu odszkodowanie się nie należy.

Ooo... dobrze wiedziec :D Akurat mieszkam na ostatnim pietrze. Dzieki

Ja mieszkanie od kilku lat ubezpieczam w Compensie wła¶nie z tego
powodu, miałem jedn± szkodę - bez problemów.

Popatrzymy i na nich.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-02-21 14:34:09
Autor: Tim
[...]

Polecam Alianz. Taniej niz w PZU i odszkodowanie
wyplacaja bez problemow.

Pozdrawiam
Tim

Ubezpieczenie mieszkania - gdzie?