Ubezpieczenie mieszkania w którym sie nie mieszka

Data: 2018-01-17 02:01:22
Autor: sczygiel
Ubezpieczenie mieszkania w którym sie nie mieszka
Heja.
Zapytam tutaj ponieważ grupa o ubezpieczeniach jest niedziałająca a tu zagląda troche luzi którzy moga coś wiedzieć na ten temat.

Jak wygląda ubezpieczenie a później ewentualne likwidowanie szkody w lokalu w którym sie nie mieszka?

Bylem pytac o to w PZU i Pani mi opowiedziala ze jak nie mieszkam to nie moge ubezpieczyc a nawet jak ubezpiecze to tylko "pożarówka" bo za sprzęty odszkodowania nie dostane bo tam ubezpieczony nie mieszka.

Troche mnie to zdziwiło bo przecież zameldowanie nie powinno byc wymagane w takim wypadku.

Wynajmowane lokale mozna ubezpieczyc, firme w której sie nie mieszka też. Pani mnie zdezinformowała albo rzeczywiście jakies obostrzenia w tym temacie są?
Poczytałem troche OWU i tam tez nie znalazlem obostrzeń tego typu ale może źle szukałem i jakoś zawoalowane są?

Są jakieś problemy z ubezpieczaniem czegoś gdzie sie nie mieszka?

Np. dom po babci stojący niezamieszkały z jakimis sprzętami w środku na okoliczność dewastacji przez bande nastolatków itp?

--
Pozdrawiam.
Lukasz

Data: 2018-01-17 15:55:19
Autor: RobertS
W dniu 2018-01-17 o 11:01, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

zajmuję się też ubezpieczeniami, takie niezamieszkałe (>3 m-cy) również można ubezpieczyć, jedynie zaznacza to się na wniosku (kwestia ceny)

napisz od czego chcesz ww. ubezpieczyć i policzę jak by to wyglądało

pisz tutaj albo na priva (wytnij 2x z adresu)

RobertS

Data: 2018-01-17 23:39:58
Autor: sczygiel
W dniu środa, 17 stycznia 2018 15:55:21 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

napisz od czego chcesz ww. ubezpieczyć i policzę jak by to wyglądało

pisz tutaj albo na priva (wytnij 2x z adresu)

Niestety nie moge wydobyć adresu email. Ano google go nie ujawnia ani nie udało mi sie innej bramki webowej do tego zmusić.
Mój adres to sczygiel na gmail.com

Poprosze o kontakt.

Data: 2018-01-18 20:19:29
Autor: RobertS
W dniu 2018-01-18 o 08:39, sczygiel@gmail.com pisze:

Niestety nie moge wydobyć adresu email. Ano google go nie ujawnia ani nie udało mi sie innej bramki webowej do tego zmusić.
Mój adres to sczygiel na gmail.com

Poprosze o kontakt.

bob75 at post kropka pl (zapisane to jest bob75@xpostx.pl), ale już piszę na priva

RobertS

Ubezpieczenie mieszkania w którym sie nie mieszka