Ubezpieczenie na życie - urodzenie dziecka

Data: 2009-03-11 14:17:58
Autor: *piotr'ek*
Ubezpieczenie na życie - urodzenie dziecka
- ubezpieczam się w firmie ubezpieczniowej (na życie lub podobne),
- po urodzeniu dziecka otrzymuje pieniądze, w PZU chyba 1500zł

Nie otrzymujesz, bo karencja wynosi min.6 m-cy (PZU tak miało) do nawet 12 m-cy. Kiedy PZU miało 6 m-cy wykupiłem w robocie pakiet VIP. Co miesiąc płaciłem 150 zł, a po 7 m-cach zwinąłem 6 tys zł. i oczywiście zrezygnowałem z w/w pakietu.

*

Ubezpieczenie na życie - urodzenie dziecka