Ubezpieczenie nieruchomości- problem

Data: 2014-01-14 02:17:01
Autor: Kris
Ubezpieczenie nieruchomości- problem
Wiem że to grupa o bankach ale pisuja tu również fachowcy od ubezpieczeń stąd moje pytanie tutaj:
Sprawa wyglada tak: Dom postawiony na działce+ budynek gospodarczy Dom podzielony na lokale mieszkalne: -parter nalezy do jednej osoby- matka -piętro do drugiej osoby- syn -klatka schodowa nie wydzielona więc nazwijmy to wspólna, działka i budynek gospodarczy równiez "wspólny"
 Jak to ubezpieczyć? Konsultant Link 4 po przedstawieniu sprawy stwierdził ze sie nie da Jeden z lokalnych agentów stwierził ze wystarczy jedna polisa Drugi lokalny agent stwierdził ze musza byc dwie odrębne polisy(a co z częściami wspólnymi?)
 Pracownik innego ubezpieczyciela stwierdził ze konsultował z centrala;) i muszą byc 3 polisy: lokal mieszkalny1, lokal mieszkalny2 i części wspólne
 Waszym zdaniem kto ma racje? Żeby było trudniej;) to ubezpieczyć całość chce właścicielka lokalu nr 1(matka) Jak to rozgryść?

Data: 2014-01-14 02:48:33
Autor: jj
Ubezpieczenie nieruchomości- problem
Wiem jedno (pewnie też to wiesz, ale warto napisać) - zanim cokolwiek podpiszesz/zapłacisz przeczytaj dokładnie umowę. Bo sprzedając polisę mogą Ci obiecać cokolwiek, ale jak przyjdzie do wypłaty odszkodowania to czepią się wszystkiego żeby się wymigać. A w takiej dosyć skomplikowanej sytuacji własnościowej pewnie będzie wiele miejsc gdzie ubezpieczyciel później będzie mógł zakwestionować zasadność wypłaty odszkodowania.

Data: 2014-01-14 02:57:00
Autor: Kris
W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 11:48:33 UTC+1 użytkownik jj napisał:
[...]
Dokłądnie tak. Oprócz Link4 kazy inny ubezpieczycioel z którym gadałem jest gotowy sprzedać ubezpieczenie. Tylko co kraj to obyczaj: tu jedna polisa, tam dwie a gdzie indziej 3.

Data: 2014-01-14 22:01:48
Autor: RobertS
[...]

idź do brokera, on zapozna się z sytuacją i zaproponuje Ci kilka TU w których ubezpieczenie będzie możliwe

RobertS

Data: 2014-01-15 02:11:04
Autor: Kris
Ubezpieczenie nieruchomości- problem
W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 22:01:48 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
id� do brokera, on zapozna si� z sytuacj� i zaproponuje Ci kilka TU w kt�rych ubezpieczenie b�dzie mo�liwe
Byłem. O to chodzi że co TU to inny obyczaj: 1, 2, lub 3 polisy
Ubezpieczyc ubezpieczy prawie każde TU problem zacznie sie w przypadku szkody.
A chce żyby to było zrobione prwidłowo
Wersja z 1 polisą wydaje mi się bezx sensu skoro sa dwa lokale mieszkalne+częsci wspólne i dwóch różnych włascicieli
Wersja z dwoma polisami niby ok bo dwa lokale mieszkalne ale co z częściami wspólnymi? A jak zerwie dach to z której polisy szkoda?
Wersja z 3 polisami wydaje się niby najrosadniejsza ale tez nie jestem pewien czy jakiś haczyków nie będzie

Data: 2014-01-15 12:51:55
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:b98ab1d0-f127-4a22-b8e6-bad23839e701googlegroups.com...
W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 22:01:48 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
idďż˝ do brokera, on zapozna siďż˝ z sytuacjďż˝ i zaproponuje Ci kilka TU w
[...]

Według mnie jak zerwie dach to dyskusji z której polisy nie będzie tylko w wersji 1.
Ubezpieczać chyba nie musi właściciel więc to, że dwóch właścicieli wydaje mi się małym problemem.
Co innego jak to są dwie oddzielne (osobne KW) nieruchomości.
P.G.

Ubezpieczenie nieruchomości- problem