Ubezpieczenie nieruchomości, szkoda.

Data: 2015-02-24 22:26:37
Autor: Budzik
Ubezpieczenie nieruchomości, szkoda.
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

"W naszej kalkulacji uwzględniono wszystkie prace potrzebne do naprawy
powstałych w wyniku zalania uszkodzeń z zastosowaniem średnich cen
rynkowych wg katalogów SEKOCENBUD dla użytych materiałów, robocizny i
sprzętu. Wyjaśniamy, iż przedmiotem roszczenia były uszkodzenia
powstałe w wyniku zalania nieruchomości. Zgodnie z w/w Protokołem
rozszczelnienie opierzeń na dachu przy kominach było przyczyną
powstania szkody, tym samym opierzenia nie mogły ulec uszkodzeniu w
wyniku zalania."

Czy ja dobrze rozumiem? Ty zglaszasz ze wiatr uszkodzil opierzenie przez co nastapilo zalanie a oni przyjmuja roszczenie dotyczace zalania a nie suzkodzenia opierzenia i jego konsekwencji?

Data: 2015-02-24 22:47:36
Autor: Kris
Ubezpieczenie nieruchomości, szkoda.
Dokładnie tak

Data: 2015-02-25 08:00:00
Autor: Budzik
Ubezpieczenie nieruchomości, szkoda.
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Dokładnie tak

No to zgłoś jeszcze raz tym razem uszkodzenia spowodowane wiatrem.

Data: 2015-02-25 00:14:11
Autor: Kris
W dniu środa, 25 lutego 2015 09:00:01 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

> Dokładnie tak
> No to zgłoś jeszcze raz tym razem uszkodzenia spowodowane wiatrem.

Zgłaszałem na samym początku ale wczoraj odpisałem na ich pismo właśnie w ten sposób

Data: 2015-02-25 09:33:44
Autor: Budzik
> [...]

> No to zgłoś jeszcze raz tym razem uszkodzenia spowodowane wiatrem.

Zgłaszałem na samym początku ale wczoraj odpisałem na ich pismo
Nie pierwszy raz czynnik białkowy obsługujący reklamacje zrozumiał to co chciał a nie to co było w roszczeniu... :)

Data: 2015-02-27 16:42:24
Autor: witek
Budzik wrote:
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Dokładnie tak

No to zgłoś jeszcze raz tym razem uszkodzenia spowodowane wiatrem.

pewnie bedzie po terminie :)

Ubezpieczenie nieruchomości, szkoda.