Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa艂o zamachu

Data: 2012-12-14 18:48:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa艂o zamachu
Polisa na 偶ycie Lecha i Marii Kaczy艅skich wyklucza艂a wyp艂at臋 odszkodowania, gdyby g艂owa pa艅stwa zgin臋艂a w zwi膮zku z akcjami terrorystycznymi, czyli np. w zamachu - donosi onet.pl. Informacj臋 potwierdzi艂a Kancelaria Prezydenta.
Kancelaria Prezydenta przekaza艂a, 偶e ubezpieczyciel prezydenta nie ponosi艂by odpowiedzialno艣ci, gdyby dosz艂o do nieszcz臋艣liwego wypadku, nag艂ego zachorowania lub, gdyby do innego zdarzenia dosz艂oby w zwi膮zku z "dzia艂aniami wojennymi, stanem wyj膮tkowym i akcjami terrorystycznymi" oraz "zamieszkami, rozruchami lub b贸jkami (z wyj膮tkiem obrony koniecznej)".
Jak pisze onet.pl, ubezpieczenie nie zosta艂oby wyp艂acone tak偶e w przypadku samob贸jstwa, spo偶ycia przez niego alkoholu lub 艣rodk贸w odurzaj膮cych czy zaburze艅 psychicznych ubezpieczonego.
Halicki o wy艂udzeniu ubezpieczenia. PiS oburzone
Dyskusja o s艂uszno艣ci jego wyp艂aty wybuch艂a po wypowiedzi pos艂a Platformy Obwywatelskiej Andrzeja Halickiego, kt贸ry kilka dni temu powiedzia艂: - Je艣li Marta Kaczy艅ska wierzy w zamach w Smole艅sku, to oznacza, 偶e wy艂udzi艂a trzy miliony z艂otych, jakie otrzyma艂a z tytu艂u ubezpieczenia za 艣mier膰 rodzic贸w.
S艂owa polityka oburzy艂y przedstawicieli Prawa i Sprawiedliwo艣ci, kt贸rzy za偶膮dali postawienia go przed sejmow膮 komisj膮 etyki.
C贸rka prezydenckiej pary Marta Kaczy艅ska po 艣mierci rodzic贸w otrzyma艂a odszkodowanie w wysoko艣ci trzech milion贸w z艂otych (dwa mln z tytu艂u 艣mierci ojca, jeden z tytu艂u 艣mierci matki).

http://tiny.pl/hkvxt

==============================

Pani Marto! Bardzo nieetyczne jest wydawa膰 pieni膮dze z odszkodowania i jednocze艣nie twierdzi膰, 偶e rodzice zgin臋li w zamachu.
Prosz臋 natychmiast zwr贸ci膰 pieni膮dze! A pisiaczki przepro艣cie Halickiego.

praworz膮dny

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-12-14 21:30:11
Autor: Marek Czaplicki
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa艂o zamachu
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu pi膮tek 14 grudzie艅 2012 18:48:

Ponadto
Kancelaria Prezydenta przekaza艂a, 偶e ubezpieczyciel prezydenta nie
ponosi艂by odpowiedzialno艣ci, gdyby dosz艂o do nieszcz臋艣liwego wypadku

Oj... zapowiada si臋 narodowa zrzuta. Nie dziwota, 偶e PiS tak si臋 piekli艂 jak jeden pose艂 to wyjawi艂.

Data: 2012-12-14 23:57:21
Autor: Grzegorz Z.
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa硂 zamachu
Bogdan Idzikowski napisa:

Pani Marto! Bardzo nieetyczne jest wydawa pieni眃ze z odszkodowania i jednocze秐ie twierdzi, 縠 rodzice zgin阬i w zamachu.
Prosz natychmiast zwr骳i pieni眃ze! A pisiaczki przepro禼ie Halickiego.

praworz眃ny

Niech Martuchna zwr骳i si po miliony z odsetkami do Ojca Dyrektora.
Najlepiej te na Stoczni.

--
"A kurwa babilo駍ka wzniesie si z ochlani, a trzyg硂wy smok zapanuje nad
ziemi."

Data: 2012-12-15 20:26:48
Autor: mkarwan
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa硂 zamachu
U縴tkownik "Grzegorz Z." <patata@deutschland.org> napisa w wiadomo禼i news:kagasg$obo$1dont-email.me...

Z list體 Grzegorza Z. tch髍zliwie ukrywaj眂ego si za anonymizerem

"M骿 oficer prowadzacy r體niez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"G體no prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zam體 na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i m骿 partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosci髄.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety B骻 Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale kr髄estwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zyd體 nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

Data: 2012-12-15 01:52:01
Autor: the_foe
[...]

tylko z czego? Pani Kaczynska gustuje w autach, ktore tuz po wyjezdzie z salonu traca na wartosci 30%

--
the_foe

Data: 2012-12-15 08:29:16
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-15 01:52, the_foe pisze:
Pani Kaczynska gustuje w autach, ktore tuz po wyjezdzie z salonu traca na wartosci 30%

Ale to jest gust za swoje. A ty sw贸j apel skieruj raczej do osoby kt贸ra na s艂u偶bowe za偶yczy艂a sobie Audi A8 w kolorze bia艂ym. I co gorsza - 偶膮dania tej pani spe艂niono baz 偶adnych zastrze偶e艅. W kraju gdzie wielu ludzi musi wybiera膰 mi臋dzy lekami a chlebem, nale偶y doda膰.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-12-15 14:32:38
Autor: Przemys砤w M.
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa艂 o zamachu
Dnia Sat, 15 Dec 2012 08:29:16 +0100, Trybun napisa(a):

W dniu 2012-12-15 01:52, the_foe pisze:
Pani Kaczynska gustuje w autach, ktore tuz po wyjezdzie z salonu traca na wartosci 30%

Ale to jest gust za swoje. A ty sw骿 apel skieruj raczej do osoby kt髍a na s鵸齜owe za齳czy鵤 sobie Audi A8 w kolorze bia鵼m. I co gorsza - dania tej pani spe鵱iono baz 齛dnych zastrze齟. W kraju gdzie wielu ludzi musi wybiera mi鎑zy lekami a chlebem, nale齳 doda.

Ostatnio media pisa鵼, 齟 c髍eczka Kwasniewskiego smiga nowitkim porsche i
wybudowa鵤 sobie olbrzymia chat na Mazurach. Nie krwawi ci komunistyczne
serce?

--

usimy pami鎡a, 齟 aby zwyci纨y, trzeba pami鎡a o maksymie
 J髗efa Pi鵶udskiego  zwyci纨y i spocz嚆 na laurach to kl鎠ka, by

Data: 2012-12-15 14:59:20
Autor: WW
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa艂 o zamachu
W dniu 2012-12-15 14:32, Przemys艂aw M. pisze:
Dnia Sat, 15 Dec 2012 08:29:16 +0100, Trybun napisa艂(a):

[...]

Ostatnio media pisa艂y, 偶e c贸reczka Kwasniewskiego smiga nowitkim porsche i
wybudowa艂a sobie olbrzymia chat臋 na Mazurach. Nie krwawi ci komunistyczne
serce?

A zapomnia艂e艣, jak to banki, z dobrego serca, spontanicznie, umorzy艂y jej d艂ugi. Starczy艂o by ich na kolejn膮, jeszcze szybsz膮 bryk臋 i jeszcze wi臋ksza cha艂up臋 ,,, na wyspach Greckich.

Szkoda tylko, 偶e tego serca starczy艂o bankom tylko na jedna osob臋.

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2012-12-16 20:53:24
Autor: Trybun
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa鵲 zamachu
W dniu 2012-12-15 14:32, Przemys鵤w M. pisze:
[...]

Absolutnie nic nie mam do c髍ki Kwacha. Czy innych c髍ek i syn體 spoza 鷚iata polityki.  Za to tej pani "polityk" od bia鵨go Audi A8 za kas emeryt體 powiedzia鵥ym par sw prawdy, gdyby tylko nadarzy鵤 si okazja..

Data: 2012-12-17 17:58:08
Autor: Przemys砤w M.
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa硂 zamachu
Dnia Sun, 16 Dec 2012 20:53:24 +0100, Trybun napisa(a):

[...]

Nie pytam czy masz, pytam czy ci to nie przeszkadza? Tobie jako jedynemu
sprawiedliwemu w鷕骴 wilk體. --

Data: 2012-12-15 08:14:59
Autor: Przemys砤w M.
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa硂 zamachu
Dnia Fri, 14 Dec 2012 18:48:12 +0100, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Polisa na 齳cie Lecha i Marii Kaczy駍kich wyklucza鵤 wyp鵤t odszkodowania, gdyby g鵲wa pa駍twa zgin纟a w zwi鄗ku z akcjami terrorystycznymi, czyli np. w zamachu - donosi onet.pl. Informacj potwierdzi鵤 Kancelaria Prezydenta.

No Dubieniecka, zwracaj kas! --

Data: 2012-12-16 09:19:47
Autor: Marek
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa硂 zamachu
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 08:14:59 UTC+1 u縴tkownik Przemys砤w M. napisa:
Dnia Fri, 14 Dec 2012 18:48:12 +0100, Bogdan Idzikowski napisa(a):

> Polisa na 縴cie Lecha i Marii Kaczy駍kich wyklucza砤 wyp砤t odszkodowania, > gdyby g硂wa pa駍twa zgin瓿a w zwi眤ku z akcjami terrorystycznymi, czyli np. > w zamachu - donosi onet.pl. Informacj potwierdzi砤 Kancelaria Prezydenta.

No Dubieniecka, zwracaj kas!

Jak Tusk przyzna, ze byl zamach i pojdzie siedziec za zaniedbania w zwiazku z badaniem przyczyn katastrofy, to , powinna to rozwazyc...

Data: 2012-12-16 19:36:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa硂 zamachu

U縴tkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:30a8a94f-8f29-4e4f-b410-eed3de8a5fe3googlegroups.com...
> [...]

Jak Tusk przyzna, ze byl zamach i pojdzie siedziec za zaniedbania w zwiazku z badaniem przyczyn katastrofy, to , powinna to rozwazyc...

===========================

To nie ma 縜dnego znaczenia. Hipokrytka powinna zamkn辨 dzi骲 i spokojnie wydawa kas lub odda kas i dopiero, maj眂 czyste r眂zki, wydziera g阞 o zamachu.
Nie mo縩a zje舵 ciastka i mie ciastko!

ubawiony hipokryzj

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-12-17 13:58:15
Autor: the_foe
Ubezpieczenie pary prezydenckiej nie obejmowa硂 zamachu
W dniu 2012-12-16 18:19, Marek pisze:
powinna to rozwazyc...

ona juz nie ma tej kasy i nie jest w stanie nigdy tego "odrobic" wiec dla niej nie ma opcji zwrotu takiej fury pieniedzy.

--
the_foe

Data: 2012-12-17 14:08:42
Autor: WW
W dniu 2012-12-17 13:58, the_foe pisze:
W dniu 2012-12-16 18:19, Marek pisze:
powinna to rozwazyc...

ona juz nie ma tej kasy i nie jest w stanie nigdy tego "odrobic" wiec
dla niej nie ma opcji zwrotu takiej fury pieniedzy.

Ciekawe, 偶e w przypadku innych kredytobiorc贸w banki nie zwlekaj膮 z rygorem natychmiastowej wykonalno艣ci i komornikiem.