Ubezpieczenie po szkodzie z AC

Data: 2011-06-17 14:48:24
Autor: Andrzej Kaźmierczak
Ubezpieczenie po szkodzie z AC

w moim przypadku , byłem w PZU i po obwąchniu rynku zostały na placu boju benefia(via mbank lub bezpośrednio) , hestia i PZU

plan był Benefia + DAS , ale DAS bierze odp za AC 3 miesiące od pobrania składki , w zasadzie chciałem to negocjować , więc pojechałem do PZU

mając w ręku podpisane wypowiedzenie w PZU pani na miejscu znalazła cudowną zniżkę ("kierowniczą" : - 100 zł , wyliczyła składkę raz jeszcze ) i .... zostałem w PZU

w końcowej fazie różnice były rzedu 300 zł za pakiet bez udziałów własnych opcja serwisowa (po wykupieniu DAS wychodziłoby na to samo)

Andrzej

Mialem niestety szkode AC i teraz szukam jak najtanszego
ubezpieczenia AC/OC zeby nie pojsc z torbami...

Niestety przedtem mialem AC tylko przez rok - szukam teraz
ubezpieczyciela, ktory mnie najmniej zerznie ;(
Poki co oferta z Allianz to 3.5tys za samo AC :)

Podpowiecie gdzie warto zapytac?

Ubezpieczenie po szkodzie z AC