Ubezpieczenie - pytania

Data: 2016-07-20 10:22:29
Autor: Matli
Ubezpieczenie - pytania
Mam teraz auto z 2004 roku. Silnik 1.6. Przebieg ok. 170 tys. km.
Płacę ubezpieczenia oc + AC w liberty bodaj 600 pln / rok. Pełna zniżka.

Jakie są koszty ubezpieczania auta z silnikiem 2000 cm (Renault Scenic 2 dci) przy pełnych zniżkach.
Przebieg podobny (chociaż silnik tylko 5 tys. km).

Jaka cena oc, a jaka cena za oc + AC.
Ma ktoś może jakieś doświadczenia?

Data: 2016-07-20 11:27:37
Autor: T.
Ubezpieczenie - pytania
W dniu 2016-07-20 o 10:22, Matli pisze:
[...]

Zwykle ubezpieczenie bardzo zależy od różnego rodzaju wariantów. Masz kilka porównywarek (z grubsza) ubezpieczeń. Zajrzyj tam i już.
W dodatku jeśli interesuje Cię wyłącznie kwestia ceny, to ubezpiecz się w jakiś dziadostwie, tylko potem nie płacz, że nie możesz odzyskać kasy w razie stłuczki. Bo zwykle niska cena idzie w parze z kiepską jakością obsługi.
T.

ps. Bardzo dokładnie przeczytaj wszystko małym druczkiem, żeby nie było nieporozumień. Jedno AC obejmuje np. gradobicie czy zalanie, inne nie... Podobnie jest z kradzieżą z rozbojem.

Data: 2016-07-20 11:30:53
Autor: Liwiusz
Ubezpieczenie - pytania
W dniu 2016-07-20 o 11:27, T. pisze:
[...]

Już nie chodzi o jakość (bo ostatecznie do warsztat, a nie ubezpieczyciel naprawia), ale po prostu o warunki ubezpieczenia (udziały własne, wyłączenia itp.).

--
Liwiusz

Data: 2016-07-20 15:37:57
Autor: Adam
Ubezpieczenie - pytania
W dniu 2016-07-20 o 11:30, Liwiusz pisze:
(...)
Już nie chodzi o jakość (bo ostatecznie do warsztat, a nie
ubezpieczyciel naprawia), ale po prostu o warunki ubezpieczenia (udziały
własne, wyłączenia itp.).

Ale dochodzi kwestia naprawy na częściach producenta lub zamiennikach - dla niektórych osób może to być istotne.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-07-20 16:55:13
Autor: Liwiusz
Ubezpieczenie - pytania
W dniu 2016-07-20 o 15:37, Adam pisze:
[...]

To pisałem w tej części, co wyciąłeś, że patrzy się na warunki ubezpieczenia.

--
Liwiusz

Data: 2016-07-20 17:26:32
Autor: T.
Ubezpieczenie - pytania
[...]

Miałem na myśli jakość obsługi u ubezpieczyciela, a nie jakość naprawy. Generalnie - miałem stłuczkę, wykonałem jeden telefon, oddałem auto do naprawy i za kilka dni odebrałem. Tyle było mojego zachodu. Inni za 50 zł taniej wolą kopać się z koniem albo sami wszystko załatwiać. Kwestia tego, co kto lubi...
T.

Data: 2016-07-23 14:29:57
Autor: Mateusz Bogusz
Ubezpieczenie - pytania
Miałem na myśli jakość obsługi u ubezpieczyciela, a nie jakość naprawy.
Generalnie - miałem stłuczkę, wykonałem jeden telefon, oddałem auto do
naprawy i za kilka dni odebrałem.

Ja tak miałem w Hesti, ale umówmy się to nie było kilka dni. Sam ubezpieczyciel dopiero po 6 czy 7 dniach, dał mi zielone światło na oddanie auta do Bednarka, a Ci mi dali znać po kolejnym tygodniu że ubezpieczyciel przystał na ich wycenę i zakres prac.

Żeby nie było, poza czasem uważam że zostałem obsłużony całkiem sprawnie i tak jakbym tego oczekiwał.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2016-07-20 12:43:40
Autor: Chris
Ubezpieczenie - pytania
[...]

Początek lipca - Liberty:

Wysokość składki rocznej, raty
OC z Mini Assistance, Premium Assistance

Aktualna kwota do zapłacenia 725,42 zł

Wycena dla auta:
Mondeo MK4 2010r, 215tys przebiegu, 1.8 diesel, max zniżki, garaż, itp ....

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-21 19:51:47
Autor: RobertS
Ubezpieczenie - pytania
W dniu 2016-07-20 o 12:43, Chris pisze:

[...]

można znaleźć tańsze oferty, Liberty już nie wypada najtaniej (jeżeli tylko na to patrzysz)

RobertS

Data: 2016-07-22 12:09:31
Autor: Chris
Ubezpieczenie - pytania
W dniu 2016-07-21 o 19:51, RobertS pisze:
[...]

Można, choć w DC ciężko o dobrą ofertę. Druga sprawa jest taka że musiałem rozbić to na dwie raty a tu Liberty było już bardzo konkurencyjne bo zwyżka była minimalna a jak patrzyłem na oferty innych ubezpieczycieli to cenna potrafiła wzrosnąć od 100 do 200 zł za podział na dwie raty.