Ubezpieczenie samochodu OC

Data: 2011-07-03 19:56:41
Autor: J4r0
Ubezpieczenie samochodu OC
Witam;

Poszukuje ubezpieczenia OC dla samochodu importowanego prywatnie do PL.
W chwili obecnej zalatwiam sprawy zwiazane z clem, podatki itd... Szukam rowniez jak najtanszego ubezpieczenia OC
W PZU mam chyba znizke 35 lub 40%, prawo jazdy 10lat, 0 szkod w tym
okresie.
Samochod to Volvo

Moze ktos cos polecic?

Data: 2011-07-03 20:48:30
Autor: BearBag
[...]

Zaraz podzwonie do wszystkich TU, posprawdzam to za ciebie i ci napisze
tutaj :)

Data: 2011-07-03 20:58:32
Autor: Dysiek
Ubezpieczenie samochodu OC
Zaraz podzwonie do wszystkich TU, posprawdzam to za ciebie i ci napisze
tutaj :)

Czekaj, czekaj! Pozwol mi to zrobic! Nie badz samolubem ;-)

Dysiek

Data: 2011-07-03 21:32:47
Autor: Krzysztof 45
Dysiek napisał(a):
Zaraz podzwonie do wszystkich TU, posprawdzam to za ciebie i ci napisze
tutaj :)
Czekaj, czekaj! Pozwol mi to zrobic! Nie badz samolubem ;-)
Zacznijcie od Allianz, mBank i Liberty :) A jak znajdziecie taniej, to dajcie znać :)
Link4 można sobie odpuścić.
--
Krzysiek

Data: 2011-07-04 07:10:40
Autor: Lukasz
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:iuqg53$tn0$1news.vectranet.pl...
Zacznijcie od Allianz, mBank i Liberty :) A jak znajdziecie taniej, to dajcie znać :)
Link4 można sobie odpuścić.

żeby nie mieć za tanio? sprawdzenie trwa 5 minut, mi samo oc w tym roku taniej wyszło w link4 (w zeszłym w liberty) a patrząc pod twoim kątem to mBank można sobie odpuścić..
Tyle że ja mam specyficzne warunki: miesce zameldowania (czyli dane z DR) to duże miasto a miejsce zamieszkania to wioska z niskim przelicznikiem, dlatego też dla mnie w grę wchodzi tylko *.direct bo wszystko co wylicza składkę na podstawie danych z DR jest droższe.

Lukasz

Data: 2011-07-04 20:03:14
Autor: Krzysztof 45
Lukasz napisał(a):
żeby nie mieć za tanio? sprawdzenie trwa 5 minut,
Dokładnie. Jednej oferty.
mi samo oc w tym roku taniej wyszło w link4 (w zeszłym w liberty) a patrząc pod twoim kątem to mBank można sobie odpuścić..
A u mnie Allianz jest tańszy o dwie stówy od Link4, a mBank tylko pięć dych droższy od Allianz.
--
Krzysiek

Data: 2011-07-04 15:27:09
Autor: radekp@konto.pl
Ubezpieczenie samochodu OC
Sun, 3 Jul 2011 20:58:32 +0200, w <iuqe94$srn$1@inews.gazeta.pl>, "Dysiek"
<brak@brak.pl> napisał(-a):

> Zaraz podzwonie do wszystkich TU, posprawdzam to za ciebie i ci napisze
> tutaj :)

Czekaj, czekaj! Pozwol mi to zrobic! Nie badz samolubem ;-)

My się pobawicie w telefonowanie, a on będzie musiał zapłacić podatek od
nieodpłatnego świadczenia. Złośliwcy ;>.

Data: 2011-07-03 21:45:52
Autor: Maciek
Ubezpieczenie samochodu OC
Dnia Sun, 3 Jul 2011 19:56:41 +0200, J4r0 napisał(a):

(...)

Allianz Direct ma niezla oferte. Pol roku temu ubezpieczalem auto,
sprawdzilem wiekszosc ofert i wyszlo zdecydowanie najtaniej. Uwzglednili mi
wszystkie znizki, ktore wyrobilem gdzie indziej. --
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-07-04 09:19:26
Autor: MZ
W dniu 2011-07-03 19:56, J4r0 pisze:
[...]

Tak jak Ci koledzy napisali wysil się troszkę i wrzuć w kalkulatory
online swoje dane. Generalnie celuj w directy. Mi najtaniej wyszło w
LibertyDirect, drugi w stawce byl mBank (drożej o 500 zł na pakiecie
AC+OC+NNW). W Linku wyszło ponad 2x więcej niż w LD.

W LibertyDirect nadal obowiązuje promocja na "polecenie", więc jak
będziesz kalkulować to możesz użyć np. mojego:) kodu polisy:
2011-87579484. Zawsze to 50 zł do przodu przy OC i 100 zł przy OC+AC. No
i wszystko załatwiasz nie ruszając się z domu.

--
MZ

Data: 2011-07-04 17:03:15
Autor: BearBag
Ubezpieczenie samochodu OC
Kalkulatory online są do bani, tylko w jednym przypadku wyliczyło mi
dokładnie to co podał pracownik przez telefon (Warta), pozostałe podawały
całkowicie inne sumy, nawet o 80% inne. Więc zostaje tylko dzwonienie i
podawanie swoich danych.

Data: 2011-07-04 17:10:46
Autor: MZ
W dniu 2011-07-04 17:03, BearBag pisze:
[...]
W LD kalkulator wyliczył dokładnie tyle ile zapłaciłem. Tzn w sumie
faktycznie więcej bo dostałem jeszcze w promocji już podczas rozmowy z
konsultantem zniżkę na AC taką samą jaką miałem na OC, więc w ogóle
wyszło bardzo ładnie, zwłaszcza że wcześniej AC nie miałem od ponad 5
lat. Fakt, że przy jakimś nietypowym aucie może być inaczej, ale mają
naprawdę sporą bazę modeli.

--
MZ

Data: 2011-07-04 18:36:06
Autor: Piotrek
On 2011-07-04 17:10, MZ wrote:
[...]

Z AC w LD to jest taki drobny problem, że nie ma możliwości wyłączenia amortyzacji części (za wiek pojazdu), a przynajmniej tak twierdziła konsultantka na ichniej party-line. A stawki amortyzacji IMHO mają zbójeckie - np. *do* 3 lat 20%

Tak więc ceny rzeczywiście mają niezłe, ale jak zwykle warto spojrzeć do OWU.

Piotrek

Data: 2011-07-04 18:50:48
Autor: Dysiek
[...]

Zdaje sie ze on-line mozna wylaczyc amortyzacje za kilkaset zlotych. U mnie bez wylaczenia z udzialem wlasnym 500 zl za AC+OC+Assistance Premium chcieli ~1100 zl, wiec tanio. Aczkolwiek amortyzacja na poziomie 50%. Ostatecznie nie kupilem AC.

Dysiek

Data: 2011-07-04 18:54:25
Autor: Dysiek
[...]

OC jednak mieli w bezkonkurencyjnej cenie - 318 zl (60% znizki, brak zwyzek, silnik 1.4) za rok.

Dysiek

Data: 2011-07-04 19:01:53
Autor: Piotrek
On 2011-07-04 18:50, Dysiek wrote:
Zdaje sie ze on-line mozna wylaczyc amortyzacje za kilkaset zlotych. U mnie

No chyba nie bardzo. Na party line też twierdzili, że nie mają produktu z wyłączoną amortyzacją.

Piotrek

Data: 2011-07-04 20:15:53
Autor: MZ
On 2011-07-04 18:50, Dysiek wrote:
Zdaje sie ze on-line mozna wylaczyc amortyzacje za kilkaset zlotych. U
mnie

No chyba nie bardzo. Na party line też twierdzili, że nie mają produktu
z wyłączoną amortyzacją.

Amortyzacji nie da się wyłączyć, można wyłączyć udział własny. Przy
aucie 8 letnim mi się opłaciło wziąć AC, z Assistance i ubezpieczeniem
szyb wyszło mi za AC 700 zł (łącznie 1120 zł pakiet AC+OC z Premium
Assistance + szyby i NNW na 20 000 bez udziału własnego z kodem z
Warszawy i młodą stażem współwłascicielką).

--
MZ

Data: 2011-07-04 21:16:10
Autor: J.F.
On Mon, 4 Jul 2011 17:03:15 +0200,  BearBag wrote:
[...]

A te dwa inne to ktore ?
Allianz ma np dwa, jeden byl chyba z bledem.

J.

Data: 2011-07-04 19:05:06
Autor: Diabełson
Ubezpieczenie samochodu OC