Ubezpieczenie samochodu-zmiana ubezpieczającego

Data: 2010-11-28 20:54:44
Autor: Behemot
Ubezpieczenie samochodu-zmiana ubezpieczającego
        Mamy z zona dwa auta,oba na Nia zarejestrowane i przez Nia
ubezpieczone.Zona w tym roku spowodowala dwie kolizje,co znaczaco
wplywa na koszty ubezpieczenia.Czy da sie przerejestrowac auto na mnie
tak zebym ja je ubezpieczyl na nastepny rok i czy to spowoduje ze nie
poniose finansowych skutkow tych kolizji?Wiem ze pytanie jest
infantylne ale nie mam bladego pojecia o przepisach ubezpieczeniowych.

Jacek

Data: 2010-11-28 21:00:29
Autor: terrorysta
Ubezpieczenie samochodu-zmiana ubezpieczającego
?Da sie bez problemu. Nie bedziesz mial znizek...
t.

Data: 2010-11-29 09:18:36
Autor: szerszen
Ubezpieczenie samochodu-zmiana ubezpieczającego

Uzytkownik "Behemot" <a@b.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:5ic5f6h41im323god92sdmpi4vhful22um@4ax.com...

teoria glosi, ze jesli to auto zostalo zakupione po slubie, to i tak jest wasze wspolne, wiec rownie dobrze mozesz ubezpieczyc je ty, bez zadnego kombinowania z dowodem rejestracyjnym, ale znajac zycie praktyka t.u. moze miec na ta sprawe inny poglad

zawsze mozecie dokonac "darowinzy" przerejestrowac auto na ciebie i wtedy ubezpieczyc je na nowo, tylko jedno ale, ubezpieczac w innej ubezpieczalni, albo w takiej, ktora zwyzki przydziela na auto, a nie na kierowce, bo jak zona znowu przydzwoni, autem ktore ty ubezpieczyles, to wtedy bedziesz mial zwyzki na 2 samochodach, a nie na jednym

Data: 2010-11-29 19:05:00
Autor: ZibiT
Ubezpieczenie samochodu-zmiana ubezpieczającego
Nie wiem, czy juz nie jest "pozamiatane" w kwestii tych znizek. Mam dwa samochody i oba ubezpieczone w Hestii przy maksymalnych znizkach, ale wykupilem tez dodatkowa opcje za kilkadziesiat zlotych, dzieki której nie trace znizki na auto jezeli drugim spowoduje szkode. Pzdr.

Ubezpieczenie samochodu-zmiana ubezpieczającego