Ubezpieczenie s這wacja

Data: 2017-02-15 02:45:31
Autor: piotr.jawi
Ubezpieczenie s這wacja
Hej,
Potrzebuje ubezpieczenie od akcji ratowniczych na S這wacji, na 4 dni od 18.02. Wypad這 nagle i nie mia貫m czasu poszuka. Kto doradzi, s takie zawierane przez SMS - podobno. pozdrawiam

Data: 2017-02-15 13:05:09
Autor: Olin
Ubezpieczenie s這wacja
Dnia Wed, 15 Feb 2017 02:45:31 -0800 (PST), piotr.jawi@gmail.com
napisa(a):

Potrzebuje ubezpieczenie od akcji ratowniczych na S這wacji, na 4 dni od 18.02.

https://www.union.sk/cestovne-poistenie-online/?country=703_4#ciel-cesty

Mo積a p豉ci tylko kart. O esemesach nic nie wiem.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Znam ja ich wszystkich, same 豉jdaki. Ca貫 miasto takie: 豉jdak na 豉jdaku
jedzie i 豉jdakiem pogania. Jeden tam tylko jest porz康ny cz這wiek:
prokurator, ale i ten - prawd m闚i帷 - 鈍inia"
Niko豉j Gogol

Data: 2017-02-15 20:10:56
Autor: Jawi
Ubezpieczenie s這wacja
W dniu 2017-02-15 o 13:05, Olin pisze:
https://www.union.sk/cestovne-poistenie-online/?country=703_4#ciel-cesty

Mo積a p豉ci tylko kart. O esemesach nic nie wiem.
no fajne, ale nie wiem co oznacza w formularzu:
Zadajte spr嫛ne rodn 鴈slo.

T逝macz m闚i 瞠 liczba urodze :)
Znalaz貫m w polskiej ubezpieczalni, cena podobna ale niestety wszyscy daj sum ubezpieczenia 5tys euro, a to bardzo ma這 je郵i chodzi o akcje ratownicze po s這wackiej stronie.
Druga sprawa, jad w celach turystycznych, widmo zima, wi璚 lina asekuracja, czekany raki etc, tu chyba zaznacza nie musz 瞠 jad w celu uprawiania sport闚 ekstremalnych?

--
"Lubi pracowa, a nawet pal si do roboty. Praca tak mnie urzeka,
瞠 mog ca造mi godzinami siedzie i patrzy na ni"

Data: 2017-02-16 09:46:10
Autor: dot
Ubezpieczenie s這wacja
W dniu 2017-02-15 o 20:10, Jawi pisze:
[...]

To taki PESEL na S這wacji i w Czechach

[...]

Mnie te zawsze zastanawia這, gdzie przebiega granica pomi璠zy turystyk, a sportem ekstremalnym...
Pami皻aj, 瞠 na S這wacji du穎 szlak闚 jest zamkni皻ych w zimie.

Pozdrawiam JT

Data: 2017-02-16 15:01:21
Autor: adam
Ubezpieczenie s這wacja
W dniu 2017-02-16 o 09:46, dot pisze:
[...]

W ubezpieczalni te nie wiedz, pr鏏owa貫m kiedy uzyska konkretn informacj, to dziewczyny si gubi造.
W ka盥ym razie mo瞠sz by pewny, 瞠 jak nie zaznaczysz zwi瘯szonego ryzyka, to Ci zakwestionuj wyp豉t bez najmniejszych opor闚.

Je郵i chodzi o wi瘯sze sumy ubezpieczenia, to ja ubezpieczam si w mBanku, tam jest opcja zwi瘯szonego ryzyka. Mo瞠sz te podej嗆 do dowolnego agenta, on Ci co zaproponuje.

Data: 2017-02-16 22:08:22
Autor: Jawi
Ubezpieczenie s這wacja
W dniu 2017-02-16 o 15:01, adam pisze:

W ubezpieczalni te nie wiedz, pr鏏owa貫m kiedy uzyska konkretn
informacj, to dziewczyny si gubi造.
W ka盥ym razie mo瞠sz by pewny, 瞠 jak nie zaznaczysz zwi瘯szonego
ryzyka, to Ci zakwestionuj wyp豉t bez najmniejszych opor闚.
dok豉dnie.
Opisa貫m poni瞠j w tym w徠ku co wyczyta貫m i potwierdzi貫m z ubezpieczalni.
Wystarczy jeden niespe軟iony warunek i ubezpieczyciel ch皻nie si wymiga od wyp豉ty.

pozdrowka

Data: 2017-02-16 22:06:55
Autor: Jawi
Ubezpieczenie s這wacja
W dniu 2017-02-16 o 09:46, dot pisze:

Mnie te zawsze zastanawia這, gdzie przebiega granica pomi璠zy
turystyk, a sportem ekstremalnym...
Pami皻aj, 瞠 na S這wacji du穎 szlak闚 jest zamkni皻ych w zimie.
kupi貫m w Axa, zap豉ci貫m po kilka z這tych za dzie od osoby.
Suma ubezpieczenia od akcji ratowniczych do 200 tys. pln + leczenie, transport etc.

No i czyta貫m OWU i dzwonilem do ubezpieczyciela i ju wiem czym si r騜ni wg tego ubezpieczyciela turystyka od sport闚 ekstremalnych:

Turystyka to:
wyznaczone szlaki, bez u篡cia sprz皻u wspinaczkowego, asekuracyjnego, poni瞠j skali 2UIAA

Wszystko inne to ju ekstremalne i wyczynowe. Z t dodatkow sk豉dk w豉郾ie zap豉ci貫m po 4pln za dzie. Ale przez brokera online, bo w samej Axa wycenili mi na 160pln :)

Data: 2017-02-28 16:22:39
Autor: Zbynek Ltd.
Ubezpieczenie s這wacja
Elo

Jawi napisa(a) :

[...]

Zej軼ie z wyznaczonego szlaku, doj軼ie na prze豉j do szlaku to ju sport ekstremalny. Te kiedy o to si dopytywa貫m u kilku ubezpieczycieli. Co nie jest jasno okre郵one, jest wykluczeniem.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Ubezpieczenie s這wacja