[OT] Ubezpieczenie sprzętu AGD (przedłużona gwarancja)

Data: 2018-10-25 06:17:45
Autor: Dominik Ałaszewski
[OT] Ubezpieczenie sprzętu AGD (przedłużona gwarancja)
Dzień dobry Szanownym Grupowiczom,

Trochę OT, bo finanse, ale nie banki. Chodzi mi o ubezpieczenie
sprzętu AGD (np. pralki) polegające na bezpłatnej naprawie
po upływie gwarancji producenta- tzw. przedłużona gwarancja.
Wielu sprzedawców sprzętu AGD oferuje to przy zakupie sprzętu,
nawet na Alledrogo ostatnio się pojawiło.

No i mam pytanie: czy jakaś firma ubezpieczeniowa oferuje
takie coś dla osoby fizycznej (która rzeczoną pralkę
nabyła tydzień temu gdzieś w sklepie), nie dla firmy
-sprzedawcy AGD?

Wyszukiwarka oczywiście wypluwa dziesiątki stron wyjaśniających
co to jest, dlaczego się nie opłaca (szczególnie w wersji
"ubezpieczenie od wszystkiego"), ale nadal nie znam odpowiedzi
na moje pytanie...

Z góry dziękuję, pozdrawiam,

Data: 2018-10-24 23:41:02
Autor: Kris

https://www.bgzbnpparibas.pl/klienci-indywidualni/ubezpieczenia/multigwarancja

Data: 2018-10-25 06:55:10
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 25.10.2018 Kris <kszysztofc@gmail.com> napisał/a:

https://www.bgzbnpparibas.pl/klienci-indywidualni/ubezpieczenia/multigwarancja

Wygląda ciekawie, dzięki- przyjrzę się.
 Znalazłem jeszcze simplesurance.pl i easyprotect.pl,
ale ciągle żadnej firmy ubezpieczeniowej bezpośrednio- ciekawe czemu :-)

Data: 2018-10-25 00:01:44
Autor: Kris
W dniu czwartek, 25 października 2018 08:55:12 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:

Znalazłem jeszcze simplesurance.pl i easyprotect.pl,
ale ciągle żadnej firmy ubezpieczeniowej bezpośrednio- ciekawe czemu :-)
easyprotect.pl- ubezpieczenie alianz
easyprotect.pl- "EasyProtect(R) to NIE polisa ubezpieczeniowa, a kontynuacja i zachowanie ciągłości po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu."

Data: 2018-10-25 10:18:23
Autor: brum
[OT] Ubezpieczenie sprzętu AGD (przedłużona gwarancja)
Znalazłem jeszcze simplesurance.pl i easyprotect.pl,
ale ciągle żadnej firmy ubezpieczeniowej bezpośrednio- ciekawe czemu :-)

Brak popytu?

Data: 2018-10-25 16:38:21
Autor: RobertS
[OT] Ubezpieczenie sprzętu AGD (przedłużona gwarancja)
z tego co widziałem to taka polisa (przedłużona gwarancja) kosztuje kilkaset złotych

można to zrobić znacznie taniej:

a dokładniej dokupić assistance do ubezpieczenia mieszkania, kosztuje max 30 zł rocznie, a polisa obejmuje m.in. naprawę sprzętu (do 5 lat), poza tym wizytę hydraulika, elektryka itp...

natomiast jeżeli sprzęt "ktoś" nam przypadkiem popsuł to idealna jest do tego polisa OC w życiu prywatnym, niedawno na pbb był wątek na ten temat

RobertS

Data: 2018-10-26 05:44:45
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 25.10.2018 RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał/a:

a dokładniej dokupić assistance do ubezpieczenia mieszkania, kosztuje max 30 zł rocznie, a polisa obejmuje m.in. naprawę sprzętu (do 5 lat), poza tym wizytę hydraulika, elektryka itp...

Asisstance mam od PZMot, tu jest tylko hydraulik, elektryk,
szklarz, ślusarz. Zatem tego typu dodatków do ubezpieczenia mieszkania nie szukałem, a nie wiedziałem,
że gdzieś jest oferowana naprawa sprzętu AGD.

W AXA, gdzie mam ubezpieczonie mieszkanie assistance
obejmuje tylko transport/dozór mienia i "pobytu zastępczego"
(co też jest w PZMot). Ale z szybkiego sprawdzenia widzę,
że np. UNIQA to oferuje, więc pewnie inni też.

Wielkie dzięki za podpowiedź, poszukam.

natomiast jeżeli sprzęt "ktoś" nam przypadkiem popsuł to idealna jest do tego polisa OC w życiu prywatnym, niedawno na pbb był wątek na ten temat

To wiem, OC mam, dzięki.

Data: 2018-10-26 08:46:56
Autor: RobertS
W dniu 2018-10-26 o 07:44, Dominik Ałaszewski pisze:

[...]

możesz ubezpieczyć np. mury na min. kwotę i do tego dokupić assistance,
jak będziesz miał problem ze znalezieniem to daj znać

ps
PZMot jest TU czy ma z którymś jakąś umowę podpisaną?

RobertS

Data: 2018-10-26 04:38:54
Autor: Kris
W dniu piątek, 26 października 2018 08:46:56 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

jak będziesz miał problem ze znalezieniem to daj znać

ps
PZMot jest TU czy ma z którymś jakąś umowę podpisaną?

A takie assistance to tylko dla sprzętów w ubezpieczonym lokalu czy dla sprzętów ubezpieczającego?
Np mam dwa mieszkania, jedno ubezpieczam a w drugim zmywarka się psuje.. assistance wtedy pewnie nie zadziała.

Data: 2018-10-26 20:09:58
Autor: RobertS
W dniu 2018-10-26 o 13:38, Kris pisze:

A takie assistance to tylko dla sprzętów w ubezpieczonym lokalu czy dla sprzętów ubezpieczającego?
Np mam dwa mieszkania, jedno ubezpieczam a w drugim zmywarka się psuje. assistance wtedy pewnie nie zadziała.

ASS dotyczy konkretnej lokalizacji, ale przecież każde mieszkanie ubezpieczasz więc w każdym możesz wykupić usługę

ps
ponoć można to obejść, ale z tv może się uda, ze zmywarką już pewnie nie

RobertS

Data: 2018-10-27 09:52:19
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 26.10.2018 RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał/a:

jak będziesz miał problem ze znalezieniem to daj znać

Dzięki, zgłoszę się jakby coś. Ale jest dużo czasu :-)

PZMot jest TU czy ma z którymś jakąś umowę podpisaną?

Nie jest, współpracuje z InterRiskiem.

Data: 2018-10-26 09:54:46
Autor: Pete
W dniu 2018-10-25 o 16:38, RobertS pisze:
[...]

Z tym, że zwykle assistance do ubezpieczenia pokrywa tylko robociznę. Części zamienne nie są ubezpieczone.

W takiej przedłużonej gwarancji - są.

--
Pete

Data: 2018-10-26 04:40:40
Autor: Kris
W dniu piątek, 26 października 2018 09:54:25 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

Z tym, że zwykle assistance do ubezpieczenia pokrywa tylko robociznę. Części zamienne nie są ubezpieczone.

W takiej przedłużonej gwarancji - są.
I to jest duża wada
Sama robocizna na dzisiaj nie zabija cenowo a części zamienne bywają drogie.

Data: 2018-10-26 20:12:30
Autor: RobertS
W dniu 2018-10-26 o 09:54, Pete pisze:

Z tym, że zwykle assistance do ubezpieczenia pokrywa tylko robociznę. Części zamienne nie są ubezpieczone.

ale robocizna może być przecież droga a cześci kosztować grosze, kwestia dogadania ze specem od napraw

podobnie można obejść wiek sprzętu

W takiej przedłużonej gwarancji - są.

zapłacisz za to wiele raz więcej, coś się popsuje i okaże się, że jednak gwara tego nie obejmuje bo np. sprzęt był niewłaściwie użytkowany

RobertS

Data: 2018-10-27 11:07:22
Autor: z
W dniu 2018-10-26 o 20:12, RobertS pisze:
ale robocizna może być przecież droga a cześci kosztować grosze, kwestia dogadania ze specem od napraw

podobnie można obejść wiek sprzętu

Albo się nie uda i skończy się na diagnozie i wywaleniu na złom

Przy dzisiejszej elektronice to lepsza jest gwarancja producenta i wymiana na nowy/naprawiony/odnowiony

Takie ubezpieczenie jest najgłupszym jakie znam :-)

Data: 2018-10-28 04:16:32
Autor: Liwiusz
[...]

A to nie ubezpieczyciel się dogaduje?

--
Liwiusz

Data: 2018-10-28 20:08:16
Autor: RobertS
W dniu 2018-10-28 o 04:16, Liwiusz pisze:

ale robocizna może być przecież droga a cześci kosztować grosze, kwestia dogadania ze specem od napraw

A to nie ubezpieczyciel się dogaduje?

nie, dzwonisz na infolinię, oni wysyłają speca i z nim się na miejscu dogadujesz

TU dostaje rachunek od speca do zapłacenia, już to przerabiałem

RobertS

Data: 2018-10-29 07:35:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-10-28 o 20:08, RobertS pisze:
[...]

No tak, czyli TU wybiera speca i mu płaci. Pole do umawiania się z poszkodowanym jakby trochę małe. Oczywiście można pokombinować, ale w pewnych granicach przyzwoitości.

--
Liwiusz

Data: 2018-10-29 21:53:19
Autor: RobertS
W dniu 2018-10-29 o 07:35, Liwiusz pisze:

[...]

przyjedzie gość i stwierdzi, że zmywarka ma np. 6 lat, w takim wypadku nie naprawiasz a on odchodzi z niczym, dlatego też trzeba się dogadać, ty chcesz mieć naprawiony sprzęt a on chce zarobić

TU za to płaci, a ty zapłaciłeś składkę

RobertS

Data: 2018-10-27 01:50:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT] Ubezpieczenie sprzętu AGD (przedłużona gwarancja)

"RobertS" pqskgs$310$1@sunflower.man.poznan.pl

[...]

CA (pól roku) i Mille (rok) -- robocizna za freeko,
ale sprzęt nie może zbyć zbyt stary.

--
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

[OT] Ubezpieczenie sprzętu AGD (przedłużona gwarancja)