Ubezpieczenie w AXA, Link4 i mbanku

Data: 2012-01-17 17:24:46
Autor: Papkin
Ubezpieczenie w AXA, Link4 i mbanku

Ja nigdy nie likwidowałem szkody z AC, ale rodzina tak - nie było
problemu z PZU i Compens±, za to Warta to była jaka¶ kpina - znam te
historie o tyle dobrze, że dotyczyły rodzeństwa.

Wez mBank, dali malo za ryse parkingowa ale odstawili do ASO i rozliczenia na faktury, zaplacili 4x tyle co mogli uczciwie dac. Takze problemu wiekszego nie ma bo naprawione auto a ubezpiecznie zadzialalo.

Obecnie mam Link4 i w sumie przydala by sie jakas strona z kruczkami. Z tym ze zaplacilem najmniej (a szukalem u wielu) to rekompensuje ewentualne minusy :)

Data: 2012-01-17 19:55:59
Autor: to
Ubezpieczenie w AXA, Link4 i mbanku
begin Papkin
Obecnie mam Link4 i w sumie przydala by sie jakas strona z kruczkami. Z
tym ze zaplacilem najmniej (a szukalem u wielu) to rekompensuje
ewentualne minusy :)

Ja nie miałem żadnego problemu z likwidacją szkody w Link4. Od zgłoszenia (z AC) do odbioru naprawionego auta minęło kilka dni i jeszcze gratis wypolerowali lakier na całym aucie, więc ostatecznie wygląda lepiej niż przed szkodą. Naprawiałem w warsztacie zaproponowanym przez Link4.

Ubezpieczenie w AXA, Link4 i mbanku