Ubezpieczenie w Axa

Data: 2010-06-26 15:27:47
Autor: marusc
Ubezpieczenie w Axa
Czy ma ktoĹ›  u nich AC?
Zadzwoniłem po zobaczeniu reklamy i wyliczyli mi dobrą stawkę. Mają jakieś ukryte minusy?

--
Marek

R1200GS

F650 '95 sprzedam

Data: 2010-06-26 20:13:42
Autor: Marcin
Ubezpieczenie w Axa

Użytkownik "marusc" <chmuram@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i04v8e$d8o$1inews.gazeta.pl...
Czy ma kto¶  u nich AC?
Zadzwoniłem po zobaczeniu reklamy i wyliczyli mi dobr± stawkę. Maj± jakie¶ ukryte minusy?

Jak moto kupione na działalnosc, to nie ubezpieczaja. Poza tym oferta faktycznie wydaje się być ok.
pozdr.
Marcin

Data: 2010-06-28 05:02:57
Autor: doktorski
Ubezpieczenie w Axa
On 26 Cze, 15:27, marusc <chmu...@gazeta.pl> wrote:

Maj±
jakie¶ ukryte minusy?
Zapytam inaczej: przeczytales OWU? A najlepiej jest dac je do
przeczytania prawnikowi.
Przyklad: wylaczenie odpowiedzialnosci podczas "proby wyscigu". Czy
przekroczenie dozwolonej predkosci jest "proba wyscigu"? Ot, takie
poletko do odmowy i ganiania sie po sadach....

pzdr, dr
14/525

Ubezpieczenie w Axa