Ubezpieczenie w Hestii - problem?

Data: 2012-10-26 13:55:44
Autor: Andrzej Lawa
Ubezpieczenie w Hestii - problem?
W dniu 26.10.2012 13:29, Lucky pisze:

Czyli jesli moje drzwi zew maja male przeszklenie to ubezpieczenie jest niewazne?

Jeśli masz zamki pozwalające na otworzenie drzwi bez użycia klucza, to tak.

Zastanawiam sie, jak to sie ma do okien.

Nijak.

Tzn, jesli sa okna z szyba to przeciez zlodziej moze wejsc przez okno,
wiec przeszklenie w drzwiach nie ma znaczenia i nie ma wplywu na powstanie szkody.

Ma. Przez okno trudniej się wynosi i głupio to wygląda, jak ktoś
przełazi przez okno (jeśli koniecznie potrzebujesz uzasadnienia innego
niż "tak jest w umowie").

Data: 2012-10-26 06:11:22
Autor: lukasz.wojtow
Ubezpieczenie w Hestii - problem?
On Friday, October 26, 2012 12:55:45 PM UTC+1, Andrzej Lawa wrote:

Je�li masz zamki pozwalaj�ce na otworzenie drzwi bez u�ycia klucza, to tak.
Nie mam. Zamkow sie nie otworzy od wew bez klucza. Tylko, ze w OWU jest "lub" - "wejscie lub otwarcie". To sugeruje, ze sama mozliwosc wejscia wystarczy. Mam racje?

Data: 2012-10-26 11:13:10
Autor: witek
Ubezpieczenie w Hestii - problem?
lukasz.wojtow@gmail.com wrote:
Mam racje?

zmniejsz szybe.

Data: 2012-10-26 11:58:22
Autor: lukasz.wojtow
Ubezpieczenie w Hestii - problem?
On Friday, October 26, 2012 5:13:11 PM UTC+1, witek wrote:

zmniejsz szybe.

Tak. Przyspawam kawalek blachy do drzwi (akurat dobrze, ze drzwi metalowe) i wstawie mniejsza szybke.
:-))))))

Ubezpieczenie w Hestii - problem?