Ubezpieczenie w Link4 - gdzie haczyk?

Data: 2011-09-14 09:16:33
Autor: kapec
Ubezpieczenie w Link4 - gdzie haczyk?

Czy jest problem, aby wydali np zieloną kartę - ile to u nich kosztuje?

Zielona karte dostaje sie do OC a nie do AC

Gdzie jest haczyk? - tylko nie piszcie że przy wypłacie odszkodowania :)

To przede wszystkim. Poczytaj opinie ludzi, ktorzy mieli do czynienia z ubezpieczalniami i na tej podstawie wybierz ta wlasciwa. Aaa... i sprawdz od jakiej wartosci auta masz liczone AC i jaka jest wg nich utrata warosci.
kapec

Data: 2011-09-14 10:31:16
Autor: MM
Dnia 14-09-2011 o 09:16:33 <kapec@op.pl> napisał(a):

Czy jest problem, aby wydali np zieloną kartę - ile to u nich kosztuje?

Zielona karte dostaje sie do OC a nie do AC

Tak wiem, ale gdzieś czytałem że jakiś ubezpieczyciel chciał pieniędzy za  wydanie takiej karty...

Data: 2011-09-15 07:12:46
Autor: Link Cztery
On Sep 14, 10:31 am, MM <kontogr...@gazeta.pl> wrote:
Dnia 14-09-2011 o 09:16:33 <ka...@op.pl> napisa (a):

> Zielona karte dostaje sie do OC a nie do AC

Tak wiem, ale gdzie czyta em e jaki ubezpieczyciel chcia pieni dzy za  wydanie takiej karty...

MM,  zakres polis AC jest zróżnicowany, a zróżnicowanie uzależnione od
ceny.
Nie oznacza to jednak, że niższa cena AC = mniejszy zakres, więcej
wyłączeń etc.
Oprócz wymienionych przez ciebie czynności, przed zawarciem umowy na
polisę odwiedź naszą stronę (dział "Pobierz pliki i OWU") i zapoznaj
się z zakresem polisy, tj.:
- sumą ubezpieczenia,
- obowiązkami ubezpieczonego
- czy jest zapis o minimalnej wysokości szkody, która może zostać
usunięta
Wspomniana przez Ciebie Zielona Karta będzie dołączana gratisowo do
pakietu OC+AC, musisz ją jedynie aktywować przed wyjazdem.

Jeśli miałbyś dodatkowe pytania, zachęcam do kontaktu ze mną poprzez
oficjalny blog Link4.

Data: 2011-09-14 21:16:35
Autor: PM
Ubezpieczenie w Link4 - gdzie haczyk?
?>> Gdzie jest haczyk? - tylko nie piszcie że przy wypłacie odszkodowania :)

ostatnio likwidowano mi szkodę w ramach ubezpieczenia szyb z L4
szkodę zgłosiłem w poniedziałek, samochód podstawiłem we wtorek  (mogłem wybrać 1 z 3 warsztatów) i w ten sam dzień odebrałem.
minimalną ilość (a może liczbę?) dokumentów wypełniłem w warsztacie wymiany szyb.

Ubezpieczenie w Link4 - gdzie haczyk?