Ubezpieczenie w PZM

Data: 2009-04-10 11:14:59
Autor: Skiraz
Ubezpieczenie w PZM
Czy ktoś może trenował?
U agenta pakiet AC+OC wychodzi u nic najtaniej.
Ale pytanie czy ktoś likwidował u Nich szkodę?
Co to w ogóle za wynalazek?

Data: 2009-04-10 13:39:24
Autor: LEPEK
Ubezpieczenie w PZM
Skiraz pisze:

Co to w ogóle za wynalazek?

Vienna Insurance Group.
Likwidowałem szkodę z OC sprawcy i traochę schodów było (a to "nie mamy takiej polisy w systemie", a to " ta polisa obowiązuje dopiero po pańskim zdarzeniu", albo "pod tą polisą mamy inny samochód"...), poza tym standardowe zaniżenie odszkodowani przy wypłacie składki w gotówce zaproponowali (dawali 1200 zł, warsztat podsumował ich na koło 4000). Ale zlikwidowali, warsztatowi zapłacili. Z ich AC nie miałem do czynienia.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-04-10 15:22:33
Autor: GlennBp
Ubezpieczenie w PZM
LEPEK <gdzies@wsi> napisał(a):
Skiraz pisze:

> Co to w ogóle za wynalazek?

Ja tez likwidowalem szkodę z oc sprawcy. W sumie bez problemów, lącznie z
odszkodowaniem za utratę wartosci handlowej zony samochodu. Samochód do aso,
2x ogledziny i już.
Warunek, wszystko na pismie.
Pzdr
Luca