Ubezpiecznie OC/AC Pzmot

Data: 2010-01-02 17:04:02
Autor: Cavallino
Ubezpiecznie OC/AC Pzmot
Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:hhdvgf$d5q$1inews.gazeta.pl...
Ubezpieczal sie moze ktos w PZMOT?
Niby skladka nizsza o 20-30 % od LInk4 Czy Liberty , jakies problemy z nimi moze ktos mial bo musze odnowic polise i nie wiem czy warto do nich sie przesiasc?.

Bardzo sprawnie zlikwidowali mi szkodę z OC, dostałem ponad 500 zł za uszczerbek na lakierze o średnicy 1 cm.
Jedna wizyta, żadnycyh ponagleń, w tydzień dostałem wycenę, po kilku tygodniach kasę.

Data: 2010-01-04 02:36:21
Autor: john graciee
Ubezpiecznie OC/AC Pzmot
On 2 Sty, 17:04, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "looker" <loo...@lok.pl> napisał w wiadomościnews:hhdvgf$d5q$1inews.gazeta.pl...

> [...]

uszczerbek na lakierze o średnicy 1 cm.
Jedna wizyta, żadnycyh ponagleń, w tydzień dostałem wycenę, po kilku

Właściwie to podobną likwidacje szkody mialem w link4 z tym ze
chodzilo o lekkie zarysowanie na zderzaku przednim, ktore
kwalifikowalo go do wymiany ;) dostalem 1100zl :)

Ubezpiecznie OC/AC Pzmot