Ubezpiecznie PZU vs.MTU (Hestia)

Data: 2009-03-26 13:24:29
Autor: Marcin
Ubezpiecznie PZU vs.MTU (Hestia)
Witam,
czy ktoś z grupy korzysta z ubezpieczyciela MTU S.A. (www.mtu.pl)?
Mam od nich ofertę na pełen pakiet (OC,AC,NW) w kwocie 1000zł. Do tej pory byłem
ubezpieczony w PZU, które mi zaoferowało pełny pakiet za 1500zł. Niby tylko 500
zł różnicy ale to aż 50% :)
Jak myślicie czy warto zaryzykować i wybrać MTU? Czy ktoś ma doświadczenie z tą
firmą?
Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-03-26 14:47:51
Autor: Agent

Użytkownik "Marcin" <jsrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:76c7.000000e3.49cb73fdnewsgate.onet.pl...
[...]

JA miałem kiedyś AC i OC. Po póbie włamania (uszkodzone zamki + wgniecenie) wszystko odbyło się raczej OK. Telefon do nich , po 2 dniach zjawił sie facet , spisał co trzeba + fotki i przyszło pismo z kwotą. Mi ta kwota odpowiadała i pewnie dlatego pisze ze ok. ale jakby coś mi się nie podobało to woje byłyby z każda firmą nie tylko MTU. Minus taki ze wszystko załatwiasz przez tel (oprócz zawacia polisy przez agenta) i trzeba troche poczekac nieraz na odbiór ale zawsze ktoś odebrał.

Data: 2009-03-26 14:51:00
Autor: Mac
[...]

Doświadczenie to za dużo powiedziane, ale co do wielkości składek to z PZU, które wyliczyło mi 850 zł za OC przeniosłem się do MTU gdzie zapłaciłem 550 zł za OC.

--
Mac

Data: 2009-03-26 20:05:08
Autor: andy
Ubezpiecznie PZU vs.MTU (Hestia)
Powiedz jakie auto który rocznik bo ja tez chce zmmienić ubezpieczyciela i sie zastanawiam gdzie ubezpieczyć swe auto
Pozdr.
RB

Data: 2009-03-26 20:15:57
Autor: Piotrek
Ubezpiecznie PZU vs.MTU (Hestia)
Jak myślicie czy warto zaryzykować i wybrać MTU? Czy ktoś ma doświadczenie z tą
firmą?

czytaj OWU a nie pytaj na grupie, skad mamy wiedziec co oferuje jedna a druga firma.
przy AC wazne jest co podpiszesz przy zawieraniu umowy, firma z jaka podpisujesz umowe ma mniejsze znaczenie bo kazda kreci.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-27 08:13:30
Autor: Agent

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:gqgk8c$dhn$1opal.futuro.pl...
[...]

Dokładnie. OC jest dla mnie obojętne jaką firmę wybiore ale w AC to juz trzeb poczytać OWU żeby wiedzieć co i jak. Ale wiem ze w Liberty direct jest AC premium gdzie pokrywają szkody na nowych częściach. Jest tez standart gdzie nie naprawiają na nowych :) Inne TU nie mają takiego wyboru, np. uwązane za niezłe PZU dla aut powyżej 8 lat redukuje cenę częsci o 50%. Jest też opcja "warsztat" gdzie naprawiają i nie obchodza Cie koszty ale droższe niż wycena. Także jesli chodzi o AC to czytać i jeszcze raz czytac bo róznic jest znacznie więcej

Data: 2009-03-27 18:45:48
Autor: LEPEK
Agent pisze:

[...]

Potwierdzę to, co powyżej. Dodam tylko, że w większości towarzystw przy Ac istnieje możliwość wykupienia amortyzacji części (płacąc wyższą składkę ubezpieczyciel pokryje w przypadku szkody wartość nowych części ) i udziału własnego (w przypadku szkody lub kradzieży pokryje w pełnej wysokości koszty, a nie np. 80%). Warto też zwracać uwagę na wariant assistance.
Mi dla Corolli 1,3 z 1997 przy 60% zniżkach wyszło za OC / AC (z wykupionymi amortyzacją i udziałem własnym) + NW i mini assistance 600 zł.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm