Ubezpiecznie PZU vs.MTU (Hestia)

Data: 2009-03-26 14:47:51
Autor: Agent
Ubezpiecznie PZU vs.MTU (Hestia)

Użytkownik "Marcin" <jsrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:76c7.000000e3.49cb73fdnewsgate.onet.pl...
Witam,
czy ktoś z grupy korzysta z ubezpieczyciela MTU S.A. (www.mtu.pl)?
Mam od nich ofertę na pełen pakiet (OC,AC,NW) w kwocie 1000zł. Do tej pory byłem
ubezpieczony w PZU, które mi zaoferowało pełny pakiet za 1500zł. Niby tylko 500
zł różnicy ale to aż 50% :)
Jak myślicie czy warto zaryzykować i wybrać MTU? Czy ktoś ma doświadczenie z tą
firmą?
Pozdrawiam
Marcin

--
JA miałem kiedyś AC i OC. Po póbie włamania (uszkodzone zamki + wgniecenie) wszystko odbyło się raczej OK. Telefon do nich , po 2 dniach zjawił sie facet , spisał co trzeba + fotki i przyszło pismo z kwotą. Mi ta kwota odpowiadała i pewnie dlatego pisze ze ok. ale jakby coś mi się nie podobało to woje byłyby z każda firmą nie tylko MTU. Minus taki ze wszystko załatwiasz przez tel (oprócz zawacia polisy przez agenta) i trzeba troche poczekac nieraz na odbiór ale zawsze ktoś odebrał.

Ubezpiecznie PZU vs.MTU (Hestia)