Ubezpiecznie podrozne na wakacje w Citi - opinie

Data: 2010-08-05 21:38:10
Autor: Marcin
Ubezpiecznie podrozne na wakacje w Citi - opinie
Witam

Citi oferuje ubezpieczenia podrozne na wakacje dla posiadaczy KK we wspolpracy z zewnetrzna firma:
https://standalone-plugandsell.europ-assistance.com/media/pl/CITIBANK/Site/

Ktos moze juz patrzyl na warunki i widzi jakies plusy lub minusy?
Wkrotce bede cos kupowal i zastanawiam sie m.in. nad oferta Citi.
Chyba, ze macie cos lepszego do polecenia?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-08-05 21:43:57
Autor: Paweł
Marcin wrote:

[...]

na terenie unii karta EKUZ i kilka ojro w kieszeni powinno wystarczyc.

Data: 2010-08-06 06:59:29
Autor: xbartx
Dnia Thu, 05 Aug 2010 21:38:10 +0200, Marcin napisał(a):

Wkrotce bede cos kupowal i zastanawiam sie m.in. nad oferta Citi. Chyba,
ze macie cos lepszego do polecenia?

Elvia jest bardzo dobra, no i działa, bo sprawdzałem ;)

--
xbartx

Data: 2010-08-06 08:00:06
Autor: Jacek Osiecki
[...]

A nie jest tak jak zwykle, czyli ubezpieczenie obejmuje wyłącznie to za co
zapłaciłeś kartą? Czyli jak zapłacisz za wycieczkę to jesteś ubezpieczony,
tak samo jeśli kupiłeś bilet lotniczy tą kartą...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-08-06 10:42:11
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 6 Aug 2010 08:00:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

A nie jest tak jak zwykle, czyli ubezpieczenie obejmuje wyłącznie to za co
zapłaciłeś kartą? Czyli jak zapłacisz za wycieczkę to jesteś ubezpieczony,
tak samo jeśli kupiłeś bilet lotniczy tą kartą...

A tak jest zwykle? Bo jak patrzę np. na SWU Podróżnego do polbankowego golda to nie ma tam
słowa o użyciu karty.
http://polbankefg.pl/karty-kredytowe/download/swu-podroz.pdf

--
Kojer

Data: 2010-08-06 09:16:17
Autor: xbartx
Dnia Fri, 06 Aug 2010 10:42:11 +0200, Robert Kois napisał(a):

A tak jest zwykle?
Bo jak patrzę np. na SWU Podróżnego do polbankowego golda to nie ma tam
słowa o użyciu karty.
http://polbankefg.pl/karty-kredytowe/download/swu-podroz.pdf

Różnie jest z tymi ubezpieczeniami, ale jak to kiedyś była dyskusja na grupie, to wyszło ogólnie, że za dobre to one nie są i lepiej po prostu zakupić sobie osobno coś we własnym zakresie.

--
xbartx

Data: 2010-08-06 21:42:11
Autor: Marcin

W dniu 2010-08-06 10:00, Jacek Osiecki pisze:
zwykle, czyli ubezpieczenie obejmuje wyłącznie to za co
zapłaciłeś kartą? Czyli jak zapłacisz za wycieczkę to jesteś ubezpieczony,
tak samo jeśli kupiłeś bilet lotniczy tą kartą

Nie. Tu wykupujesz ubezpiecznie na konkretny termin. Jest data od i data do. Akurat takie na wyjazd wakacyjny.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-08-08 08:41:06
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 6 Sie, 21:42, Marcin <nou...@nospam.ru> wrote:
> [...]

> tak samo jeśli kupiłeś bilet lotniczy tą kartą

Nie. Tu wykupujesz ubezpiecznie na konkretny termin. Jest data od i data

Strasznie drogie te ubezpieczenia kupowane na jeden wyjazd. Ceny
odstają od cen rynkowych u innych ubezpieczycieli.
Dla częściej wyjeżdżających niż raz w roku, jest też stała miesięczna
opłata, coś na wzór Pakietu Bezpieczeństwa, tego za 6,50 PLN, tyle, że
to ubezpieczenie kosztuje 10 złotych miesięcznie.
Przy Lotowskich kartach ubezpieczenie jest ważne na całym świecie, a
przy pozostałych w Europie.  Na osłodę do pozostałych kart dołączają
samochodowe assistance.
Poraz pierwszy w CItku to ubezpieczenie pokrywa koszty leczenia, nie
tylko organizację leczenia.
Sumy ubezpieczenia są porządne.

Ubezpiecznie podrozne na wakacje w Citi - opinie