[pyt] Ubezpieczyciele "direct" OC i mini AC

Data: 2009-11-11 00:24:15
Autor: GreGG
[pyt] Ubezpieczyciele "direct" OC i mini AC
Mariusz pisze:
Witam,
Jestem na etapie kupna pakietu ubezpieczen: OC z mini AC (na kradziez i szkode calkowita), ewentualnie "pelne" AC jesli bedzie korzystne cenowo. Szukam ubezpieczyciela, najlepiej typu direct (czyli zawierane przez telefon/internet), ktory oferuje te ww. typy ubezpieczenia i najlepij zeby do zawarcia umowy wymagal danych tylko jednego wlasciciela pojazdu, na ktorego bedzie korzystniej ubezpieczyc. Istnieje cos takiego, czy takie rzeczy to tylko w Erze? ;-)
I jeszcze pytanie: istnieja porownywarki ubezpieczen typu direct, czy trzeba za kazdym razem wypelniac formularz i czekac na kalkulacje?

Za pomoc dziekuje i pozdrawiam,

Ja mam OC z Benefii, a AC i NW z Generali. Jak na razie się sprawdza.

[pyt] Ubezpieczyciele "direct" OC i mini AC