Ubijaki

Data: 2012-09-24 09:35:34
Autor: rmikke
Ubijaki
Pytałem, jak tylko nowe ubijaki na rynek weszły, ale wtedy nikt nie wiedział.

Trochę czasu minęło, więc może ktoś już ma doświadczenia...

Jak się mają nowe modele ubijaków (1, 2, 3) do starych (MXR,C,SL)?

A w szczególnosci, czy te 1 są równie niewarte swojej ceny, jak stare MXR?

Data: 2012-09-28 01:42:00
Autor: rmikke
[spam][allegro]Re: Ubijaki
W dniu poniedziałek, 24 września 2012 18:35:36 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
[...]

Jakby kto chciał kupić dwójki ponad stówę taniej, niż w sklepie,
to są jeszcze dwie pary, ja już kupiłem ;)

Data: 2012-09-28 01:45:31
Autor: rmikke
[spam][allegro]Re: Ubijaki
W dniu piątek, 28 września 2012 10:42:00 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
> [...]

Jakby kto chciał kupić dwójki ponad stówę taniej, niż w sklepie,

to są jeszcze dwie pary, ja już kupiłem ;)

Bomba, linku nie wkleiłem...
http://allegro.pl/crank-brothers-2-eggbeater-i2666172249.html

Data: 2012-10-11 15:35:03
Autor: rmikke
Ubijaki
[...]

Jakby kogo interesowały pierwsze wrażenia z wymiany ubijaków SL na nowe
dwójki, to własnie popełniłem. http://u.42.pl/2JdO

Jedynek nie zaryzykowałem, zresztą te dwójki były zasadniczo w tej samej cenie.
I w brodę sobie pluje za pośpiech, bo jak już je kupiłem, to przez alledrogo
przeleciały jedne nowe trójki (poszły za za 222 zł), a sprzedawca moich wystawił niesprzedane w "mojej" aukcji dwójki jeszcze taniej.

Ubijaki