[spam][allegro]Ubijaki C tanio, dwa komplety zosta³y...

Data: 2010-03-19 13:37:12
Autor: Ryszard Mikke
[spam][allegro]Ubijaki C tanio, dwa komplety zosta³y...
Swoje naby³em i odebra³em, to mogê siê podzieliæ linkiem ;)

rmikke

Data: 2010-03-19 08:24:27
Autor: Rowerex
On 19 Mar, 14:37, "Ryszard Mikke" <rmi...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Swoje naby³em i odebra³em, to mogê siê podzieliæ linkiem ;)

A ile takie peda³ki wytrzymaj±? Rok jazdy i do ¶mieci?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-03-19 10:30:42
Autor: rzymo
On 19 Mar, 16:24, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
A ile takie peda³ki wytrzymaj±? Rok jazdy i do ¶mieci?

Swoje mam niecaly rok, przejechane z 5k km (takze w zime), bloki za
niedlugo do wymiany, pedaly raz smarowalem (w srodku).
Kupilem z dwoch (no dobra, trzech) powodow:
- latwiejsze wpinanie sie w blocie/sniegu,
- M520/540 - nie moglem dobrze ustawic, pod koniec dluzszych tras
zaczynalo mnie bolec kolano,
- nizsza masa :)

Data: 2010-03-19 11:25:36
Autor: Rowerex
On 19 Mar, 18:30, rzymo <rzy...@gmail.com> wrote:
> [...]

Swoje mam niecaly rok, przejechane z 5k km (takze w zime), bloki za
niedlugo do wymiany, pedaly raz smarowalem (w srodku).

Moje Time XS maj± przebieg 30 tysiêcy km - jeden b³±d zrobi³em, tzn
ci±gle u¿ywam tych samych bloków. Zaryzykujê dopiero teraz nowe bloki
choæ nie wiem czy stare dam rady odkrêciæ od butów. ¦lady zu¿ycia
peda³ów oczywi¶cie s±, np. k³opoty z naci±giem sprê¿yn (skoñczy³ siê
zakres regulacji...), luzy na osiach, itp, ale przy takim przebiegu to
nieuniknione.

Kusi mnie te¿ zakup nowych peda³ów. Dalej jestem za Time'ami, ale
spogl±dam te¿ ku innym. Jestem ciekaw, czy ubijaki prze¿yj± choæ
po³owê takiego przebiegu jaki maj± moje XSy. Opinie na mtbr wskazuj±,
¿e marne na to szanse...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-03-19 16:44:24
Autor: Ryszard Mikke
[allegro]Ubijaki C tanio, dwa komplety zosta³y...
Rowerex <rowerex@op.pl> napisa³(a):
On 19 Mar, 14:37, "Ryszard Mikke" <rmi...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> Swoje naby=B3em i odebra=B3em, to mog=EA si=EA podzieli=E6 linkiem ;)
>
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=3D949281406

A ile takie peda=B3ki wytrzymaj=B1? Rok jazdy i do =B6mieci?

Ja tam dwa komplety uje¿d¿am na zmiane ju¿ dwa lata prawie.
Wed³ug bikestats oznacza to jakie¶ 3-4tys. km (poda³bym dok³adniej,
gdybym pamieta³, kiedy kupi³em ;) ). Nie nosz± ¶ladów zu¿ycia.

rmikke

Data: 2010-03-19 10:58:34
Autor: Rowerex
On 19 Mar, 17:44, "Ryszard Mikke" <rmikke.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Rowerex <rowe...@op.pl> napisa³(a):

> [...]

Wed³ug bikestats oznacza to jakie¶ 3-4tys. km (poda³bym dok³adniej,
gdybym pamieta³, kiedy kupi³em ;) ). Nie nosz± ¶ladów zu¿ycia..

3-4 na jeden komplet czy trzeba podzieliæ na dwa?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-03-19 11:06:33
Autor: Rowerex
On 19 Mar, 18:58, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
> [...]

> gdybym pamieta³, kiedy kupi³em ;) ). Nie nosz± ¶ladów zu¿ycia.

3-4 na jeden komplet czy trzeba podzieliæ na dwa?

Chyba znalaz³em Twoje statystyki i trzeba podzieliæ na dwa. Je¶li wiêc
jeden komplet ma 2tys. km, to brak ¶ladów u¿ycia jest zrozumia³y.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-03-19 18:32:41
Autor: Ryszard Mikke
Ubijaki C tanio, dwa komplety zosta³y...
Rowerex <rowerex@op.pl> napisa³(a):
On 19 Mar, 17:44, "Ryszard Mikke" <rmikke.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Rowerex <rowe...@op.pl> napisa=B3(a):

> Ja tam dwa komplety uje=BFd=BFam na zmiane ju=BF dwa lata prawie.
> Wed=B3ug bikestats oznacza to jakie=B6 3-4tys. km (poda=B3bym dok=B3adnie=
j,
> gdybym pamieta=B3, kiedy kupi=B3em ;) ). Nie nosz=B1 =B6lad=F3w zu=BFycia=
..

3-4 na jeden komplet czy trzeba podzieli=E6 na dwa?

Razem. Trzeba podzieliæ miêdzy jeden komplet SL i jeden C. Oraz, chyba wiêcej
je¼dzi³em na SL.

rmikke

--

[spam][allegro]Ubijaki C tanio, dwa komplety zosta³y...