"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?

Data: 2009-04-28 20:00:50
Autor: Dominik Mirowski
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?
Bartosz Derleta wyklepał(a) :

Po kilku ciekawszych i mniej przygodach nadszedł czas na kolejny, tym
razem już bardziej świadomy wybór - (właściwie) pierwsze pedały
zatrzaskowe. Na co dzień jeżdżę dość łagodne XC, nieco asfaltu, dużo
szutru, ale bez niczego ekstremalnego, czasem planuję wziąć udział w
jakimś maratonie. Bardzo mnie zainteresował system Crank Brothers o
nazwie Egg Beaters - i właściwie jestem skłonny go nabyć, chciałbym
jednak zapytać, czy warto dopłacać do wersji C, czy lepiej pozostać
przy wersji MXR?

Jak nie stać cię na SL-ki to można kupić sobie SPD-M540 :).
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-04-28 20:10:29
Autor: Bartosz Derleta
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?
Dominik Mirowski pisze:
[...]

Czyli raczej niższe modele ubijaków nie są warte uwagi?

Przyznam, że przeglądałem wcześniej ofertę Shimano, ale moją uwagę zwróciły całkiem przystępne cenowo PD-M770 (xt), opłacałoby się to brać?

--
Pozdrawiam,
Bartosz Derleta

Data: 2009-04-28 20:28:39
Autor: Dominik Mirowski
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?
Bartosz Derleta wyklepał(a) :

Jak nie stać cię na SL-ki to można kupić sobie SPD-M540 :).
Czyli raczej niższe modele ubijaków nie są warte uwagi?

IMO nie.

Przyznam, że przeglądałem wcześniej ofertę Shimano, ale moją uwagę
zwróciły całkiem przystępne cenowo PD-M770 (xt), opłacałoby się to
brać?

Nie opłaca się, ale jak chcesz miec napis XT to droga wolna.

znajdź 3 różnice :
http://img58.imageshack.us/img58/5640/pedalcerp4.gif
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-04-28 20:32:46
Autor: Bartosz Derleta
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?
Dominik Mirowski pisze:
Bartosz Derleta wyklepał(a) :

Jak nie stać cię na SL-ki to można kupić sobie SPD-M540 :).
Czyli raczej niższe modele ubijaków nie są warte uwagi?

IMO nie.

Szkoda, bo SLki akurat przekraczają mój zakładany budżet na pedały :(

[...]

:D
miałem nadzieję, że w czymś są jednak lepsze od 520.

znajdź 3 różnice :
http://img58.imageshack.us/img58/5640/pedalcerp4.gif

to są schematy 520 i 540?

jeśli tak, przyznaję, poza wyprofilowaniem niektórych elementów, różnic właściwie nie ma. :)

--
Pozdrawiam,
Bartosz Derleta

Data: 2009-04-28 20:33:47
Autor: Bartosz Derleta
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?
Bartosz Derleta pisze:

to są schematy 520 i 540?

miałem na myśli 540 i m770, przepraszam ;)

--
Pozdrawiam,
Bartosz Derleta

Data: 2009-04-28 20:59:09
Autor: Ryszard Mikke
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> napisał(a):
> [...]

> przy wersji MXR?

Jak nie stać cię na SL-ki to można kupić sobie SPD-M540 :).

Nie słuchaj go :)

Mam Cranki C i SL i bardzo sobie chwalę, a SPD uważam za ZUOOO
(chyba ze prawdą jest to, co ktoś tu podawał, że nowsze modele też zostawiają stopie trochę luzu).

I uważam, że warto dopłacić do C, bo MXR samym wyglądem
nie wzbudzają zaufania, a niedawno spotkałem niezadowolonego użytkownika
(na szybkie zużycie łożysk narzekał). Ja takich kłopotów nie mam,
mimo że jestem od owego niezadowolonego sporo cięższy i raczej
pedałów nie oszczędzam. A, używam głównie tych C.

rmikke

Data: 2009-04-29 06:51:39
Autor: MadMan
Dnia Tue, 28 Apr 2009 20:59:09 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

Mam Cranki C i SL i bardzo sobie chwalę, a SPD uważam za ZUOOO
(chyba ze prawdą jest to, co ktoś tu podawał, że nowsze modele też zostawiają stopie trochę luzu).

Luz do kręcenia na boki jest jak najbardziej w moich 520. Nie można za
to przesuwać nogi jak w Time'ach. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?