"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?

Data: 2009-04-28 21:56:59
Autor: Maciorra
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?
Bartosz Derleta napisał:

Wychodzę z założenia, że nie
chcę się bawić w jakieś systemy za ~100 pln, które podziałają mi może
1-2kkm, zwłaszcza że ma to być system możliwie bezobsługowy, łatwy i
wytrzymały (odporny na wszelki syf i lamerskie traktowanie).

Wszyscy polecają Shimano, więc w ramach walki o różnorodność polecę Time.
Kup sobie najtańsze Alliumy, przykręć do korb i jeździj. Są ciężkie,
pancerne, trwałe i absolutnie bezobsługowe. No i wepniesz się w nie zawsze*

*chyba że but zaklei Ci się śniegiem i zamarznie, ale na to nie ma mocnych:)

--
Pozdrrawiam
Maciorra

It's a long way to the top!!!

Data: 2009-04-28 22:03:19
Autor: Bartosz Derleta
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?
Maciorra pisze:
Są ciężkie,
pancerne, trwałe i absolutnie bezobsługowe

....i dość trudno dostępne, przynajmniej z tego co się zorientowałem, w mojej okolicy (G-ce). :(

--
Pozdrawiam,
Bartosz Derleta

Data: 2009-04-28 21:26:15
Autor: Ryszard Mikke
Bartosz Derleta <bartosh92@fotka.pl> napisał(a):
Maciorra pisze:
> Są ciężkie,
> pancerne, trwałe i absolutnie bezobsługowe

....i dość trudno dostępne, przynajmniej z tego co się zorientowałem, w mojej okolicy (G-ce). :(

Sprawdź w Decathlonie. Widuje je tam od jesieni, w dobrej cenie.

rmikke

Data: 2009-04-28 23:07:30
Autor: Wojtek Paszkowski
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?

"Bartosz Derleta" <bartosh92@fotka.pl> wrote in message news:gt7ni5$gvn$1atlantis.news.neostrada.pl...

...i dość trudno dostępne, przynajmniej z tego co się zorientowałem, w mojej okolicy (G-ce). :(

listonosze u Was zastrajkowali? ;)

pzodr

Data: 2009-04-29 02:09:14
Autor: amrac
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?
Bartosz Derleta pisze:
Maciorra pisze:
Są ciężkie,
pancerne, trwałe i absolutnie bezobsługowe

...i dość trudno dostępne, przynajmniej z tego co się zorientowałem, w mojej okolicy (G-ce). :(

W mojej okolicy mają: www.allegro.pl  :)

Poza tym, time mają jeszcze jedną kolosalną zaletę na którą nikt tutaj nie zwrócił uwagi: ruchomym elementem jest przedni, a nie tylny drut. Dzięki temu, nawet przy bardzo zjechanych blokach nie ma możliwości przypadkowego wypięcia a i wpięcie jest łatwiejsze i można uczynić go bezgłośnym. W spd zawsze trzeba jakoś ustawić siłę sprężyny co jest podyktowane kompromisem pomiędzy siłą wypięcia (logiczne, że fajnie aby była stosunkowo mała-po co się siłować zawłaszcza z wypięciem) ale z drugiej strony gdy będzie za mała to istnieje możliwość tzw awaryjnego wypięcia (co niektórzy nie wiedzieć czemu poczytują jako zaletę), które w tym kontekście oznacza niekontrolowane wypięcie nogi w najmniej oczekiwanym momencie np na podjeździe co może skończyć się np przygrzmoceniem kolanem w kierę. Blokami się nie przejmuj, kosztują (krk) ok 45 zł i wytrzymują jakieś 15 kGkkmnm.

Data: 2009-04-29 18:30:13
Autor: Bartosz Derleta
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?
amrac pisze:

W mojej okolicy mają: www.allegro.pl  :)

Nie, nie, nie...

Znając moje szczęście i mój talent, uwzględniając mój uraz do zakupów przez internet (średnio 2/3 zakupów to jakieś komplikacje i wały ;/), raczej odpuszczę sobie tę przyjemność.

--
Pozdrawiam,
Bartosz Derleta

Data: 2009-04-28 23:49:55
Autor: zly
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?
Dnia Tue, 28 Apr 2009 21:56:59 +0200, Maciorra napisał(a):

Są ciężkie,
pancerne, trwałe i absolutnie bezobsługowe. No i wepniesz się w nie zawsze*

moje sie rozpadly po niecalym roku, a jezdze glownie po asfalcie

--
marcin

"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?