"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?

Data: 2009-04-29 09:27:20
Autor: Pawel X
"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?
czy warto dopłacać do wersji C, czy lepiej pozostać przy wersji MXR? opłaca się wydać te 70 pln na łożyska maszynowe zamiast kulkowych, rok dłuższą gwarancję i nieco lepsze materiały?

Od kilku osób słyszałem o luzach w ubijakach bez łożysk maszynowych.
Więc warto te 70 pln dołożyć, bo ubijaki to świetne pedały są :)

Ze swojej strony powiem tak : jestem z nich całkowicie zadowolony.
Moje ubijaki do dziś przejechały 6 kkm. Żadnych luzów.
Nigdy nic nie musiałem przy nich robić.
Szykuję się do pierwszej wymiany bloków, bo się starły i paskudnie
wyglądają ( chociaż cały czas działają i nigdy nie zawiodły ).

--
Paweł X

"Ubijaki" - jakie i czy wybrać?