Ubiór rowerzysty

Data: 2012-06-16 21:35:49
Autor: kawoN
Ubiór rowerzysty
W dniu 12-06-16 21:07, Stefan Tabak pisze:
Jestem "dziadkiem", który po przejściu na emeryturę i kilkudziesięciu latach
przerwy w jeździe na rowerze na nowo odkrył radość z "pedałowania".

Pogratulować :) Lepiej późno niż wcale :)
A emeryturka na rowerze to marzenie nas wszystkich :)

I tu moje (lamerskie) pytanie odnośnie ubioru na rower. Czy na spodenki
"rowerowe" można założyć np. dżinsy?

Hmmm - a to ciekawe. Pierwszy raz się spotykam
z takim pytaniem. Wg mnie - można - chociaż nie ma
potrzeby.
Na pewno nie można - tzn. można ale nie ma sensu
nakładać majtek pod spodenki rowerowe.
Bo primo - spodenki tracą swoją funkcję,
secundo narażasz się na "wygłupienie" :)

Po prostu nie chciałbym się wygłupić jeżdżąc w samych spodenkach.

eeee - a dlaczego? Że niby emerytowi nie wypada?
Czasy się zmieniły, wielu emerytów korzysta z życia
i ubiera się adekwatnie do okoliczności :)
(no chyba że masz zamiar na rowerze dorabiać
w dyplomacji :)

--
kawoN
-

Data: 2012-06-16 19:53:52
Autor: Stefan Tabak
Ubiór rowerzysty
kawoN <bike4win@bike4win.pl> napisał(a):
> [...]

Czasy się zmieniły, wielu emerytów korzysta z życia
i ubiera się adekwatnie do okoliczności :)
(no chyba że masz zamiar na rowerze dorabiać
Chętnie bym dorobił (obojętnie gdzie), ale myślę, że mi to nie grozi :-((( --

Data: 2012-06-17 09:24:24
Autor: piecia aka dracorp
Ubiór rowerzysty
Dnia Sat, 16 Jun 2012 19:53:52 +0000, Stefan Tabak napisał(a):

[...]

Ja jeżdżę ze znajomym 60-cio latkiem i ubiera się on w normalne ciuchy rowerowe. Jest jeszcze kilku (góra kilkunastu) starych kolarzy którzy jeżdżą w mojej okolicy w takich ubraniach. Więc nie ma co się wstydzić :) Mi o wiele wygodniej na rowerze w takich ciuchach. --
piecia aka dracorp

Ubiór rowerzysty