Ubiór rowerzysty

Data: 2012-06-16 22:10:50
Autor: BoDro
Ubiór rowerzysty
Dnia 16-06-2012 o 21:07:25 Stefan Tabak <s.tabak@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

Po prostu nie chciałbym się wygłupić jeżdżąc w samych spodenkach.
Przepraszam za założenie "śmiesznego" tematu.

Jeśli faktycznie masz opory, to lepszym pomysłem sę bokserki z pampersem  (czyli de facto blielizna rowerowa), np.:

http://www.velo.pl/produkty/?m=1&pk=%&id=148

a na to sportowe, cienkie i luźniejsze spodnie długie lub szorty.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-06-16 23:00:30
Autor: Marcin Jan
Ubiór rowerzysty
napisał(a):

[...]

  swego czasu było takie coś w lidlu chyba za 49 pln.

Data: 2012-06-18 00:32:40
Autor: Titus Atomicus
Ubiór rowerzysty
In article <jris5f$qp4$1@inews.gazeta.pl>,
 Marcin Jan <tonieemail@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> a na to sportowe, cienkie i luźniejsze spodnie długie lub szorty.

  swego czasu było takie coś w lidlu chyba za 49 pln.

Zdaje sie, ze Decatlonie sa w dobrych cenach.
--
TA

Ubiór rowerzysty