Ubir rowerzysty

Data: 2012-06-17 04:01:57
Autor: tadek
Ubir rowerzysty
On 16 Cze, 21:07, "Stefan Tabak" <s.ta...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Jestem "dziadkiem", kt ry po przej ciu na emerytur i kilkudziesi ciu latach
przerwy w je dzie na rowerze na nowo odkry rado z "peda owania".
I tu moje (lamerskie) pytanie odno nie ubioru na rower. Czy na spodenki
"rowerowe" mo na za o y np. d insy?
Po prostu nie chcia bym si wyg upi je d c w samych spodenkach.
Przepraszam za za o enie " miesznego" tematu.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

jestem 65-letnim emerytem ale nie dziadkiem i jed w stroju
rowerowym z pampersem w gatkach. Mam starszych znajomych i te jed
w w strojach rowerowych. Nie budzi to adnej sensacji w miecie /
d/ moe dlatego e kolarzy jedcych w strojach rowerowych jest
duo

Data: 2012-06-17 13:28:55
Autor: Olgierd
Ubir rowerzysty
On Sun, 17 Jun 2012 04:01:57 -0700, tadek wrote:

jestem 65-letnim emerytem ale nie dziadkiem i jeżdżę w stroju rowerowym
z pampersem w gatkach. Mam starszych znajomych i też jeżdżą w w strojach
rowerowych. Nie budzi to żadnej sensacji w mieście / Łódź/ może dlatego
że kolarzy jeżdżących w strojach rowerowych jest dużo

We Wrocławiu czasem widzę ekipę szoserów przemykającą przez Popowice i Most Milenijny -- tak na oko 60 l. to są dolne stany tej ekipy -- i muszę powiedzieć, że starsi panowie to oni są tylko metrykalnie. Bo zapieprzają jak Królak co najmniej, ku osłupieniu i zawstydzeniu szeregu młodszych wymuskańców na ich lśniących Cubeczkach etc.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Ubir rowerzysty