Ubior termoaktywny Brubeck

Data: 2010-11-30 14:26:54
Autor: Pawel Ratajczak
Ubior termoaktywny Brubeck
Witajcie,

Czy odzieĹĽ termoaktywna tego producenta jest coĹ› warta:
http://tiny.pl/hwnd8
Zastanawiam się nad wzięciem tej kominiarki (http://tiny.pl/hwndz) za
punkty z premiumclub ale jeśli to nic nie warte to szkoda punktów.

Inna sprawa to, nie wiem jak u Was, ale ja przy jeĹşdzie w niskich
temperaturach muszę co jakiś czas zatrzymać się w celu opróżnienia nosa
(niestety nie bawi mnie ani połykanie ani rzucanie zawartością na lewo i
prawo w trakcie jazdy), zastanawiam się jak taka kominiarka będzie na to
wpływała w sensie czy zmniejszy reakcje na chłodne powietrze a nawet
jeśli nie, to czy umożliwi "standardowe" opróżnienie zawartości nosa.

Jakieś doświadczenia w tych rejonach?

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-11-30 12:20:43
Autor: Michał RzeĽnik
Ubior termoaktywny Brubeck
On 30 Lis, 14:26, Pawel Ratajczak <10s...@pratajczak.pl> wrote:
Czy odzież termoaktywna tego producenta jest co¶ warta:http://tiny.pl/hwnd8
Mam ich koszulkę i majty, bardzo fajne, materiał wysokiej jako¶ci,
przyjemny w dotyku. Ubiór przemy¶lany (specjalne strefy polepszaj±ce
"oddychanie"), z tego co wiem to motocykli¶ci sobie chwal±.

Inna sprawa to, nie wiem jak u Was, ale ja przy jeĽdzie w niskich
temperaturach muszę co jaki¶ czas zatrzymać się w celu opróżnienia nosa
(niestety nie bawi mnie ani połykanie ani rzucanie zawarto¶ci± na lewo i
prawo w trakcie jazdy), zastanawiam się jak taka kominiarka będzie na to
wpływała w sensie czy zmniejszy reakcje na chłodne powietrze a nawet
je¶li nie, to czy umożliwi "standardowe" opróżnienie zawarto¶ci nosa.

Jakie¶ do¶wiadczenia w tych rejonach?
Wysmarkać nos w chusteczkę w czasie jazdy :) ?
Nie jeżdżę z kominiark±, a z chust± i niestety jako¶ tak samo, albo
nawet gorzej "leci" z nosa. Może przez ucisk, albo to, że pod chust±
kr±ży trochę cieplejsze powietrze.

Data: 2010-12-01 12:40:17
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-11-30 21:20, Michał RzeĽnik pisze:
Wysmarkać nos w chusteczkę w czasie jazdy :) ?

No a co w tym dziwnego, i tak się zatrzymuję na przejazdach jak jest
czerwone wiec i smarkn±ć można ;-)

Zreszt± jak pokazuje moje do¶wiadczenie z 2 ubiegłych lat przy
temperaturach -15 i niżej problem zanika je¶li się oddycha nosem - tylko
wrażenie troszkę dziwne na pocz±tku jak wsio tęgnie ;D.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-11-30 13:39:26
Autor: Marcin Mazurek
[...]

punkty z premiumclub ale je¶li to nic nie warte to szkoda punktów.

[...]

Ja używam tej kominiarki i jestem całkiem zadowolony, jedynie jest
trochę za cienka przy uszach i zakładam dodatkowo opaskę lub czapkę..
Oczywi¶cie odczuwanie chłodu to kwestia indywidualna (ja jeżdżę w
opasce na uszy już przy +10 st. C), bo kolega jeĽdzi bez niej i na
chłód nie narzeka. Z odprowadzaniem wilgoci radzi sobie ¶rednio (choć
na pewno dużo lepiej jak kominiarki bez dziurek w okolicach ust), ale
tak już będzie z każd± kominiark±. Sprawdza się tak gdzie¶ do -10,
poniżej dokładam szalik - bo wdychane powietrze jest dla mnie za zimne.

Data: 2010-12-01 12:37:20
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-11-30 22:39, Marcin Mazurek pisze:
Ja używam tej kominiarki i jestem całkiem zadowolony, jedynie jest
trochę za cienka przy uszach i zakładam dodatkowo opaskę lub czapkę.

Ano wła¶nie tego się też troszkę obawiałem - aktualnie jeżdżę w czepku
Accenta (http://tiny.pl/hwnb8), który zakrywa mi całkowicie uszy i
jestem z niego bardzo zadowolony - praktycznie nie czuje zimna w głowę i
uszy a przejechałem w nim już cał± poprzedni± zimę.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-11-30 14:50:18
Autor: bans
Ubior termoaktywny Brubeck
W dniu 2010-11-30 14:26, Pawel Ratajczak pisze:

temperaturach musz� co jaki� czas zatrzyma� si� w celu opróşnienia nosa
(niestety nie bawi mnie ani po�ykanie ani rzucanie zawarto�ci� na lewo i
prawo w trakcie jazdy),

Jak to kumpel mówi: "Podczas wspinaczki i na rowerze niczego się nie brzydzę" - wniosek: za słabo pedałujesz, wysiłek za mały i przejmujesz się pierdołami ;)

Dodatkowa rada człowieka, któremu nochal produkuje ponadnormatywne ilości śluzu: podczas jazdy na rowerze nigdy nie próbuj smarkać _nad_ ramieniem ;)

--
bans

Data: 2010-11-30 15:16:31
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-11-30 14:50, bans pisze:
wniosek: za słabo pedałujesz, wysiłek za mały i przejmujesz się
pierdołami ;)

Dobre ;) Kurde nie wiem tylko dlaczego jak dziś było to mało wykonalne
bo bardziej przejmowałem się trzymaniem kierownicy, która myszkowała po
zamarzniętych koleinach ;-) A nawet jak już się depnęło na starcie to
koło napędowe łapało uślizg ... ale wiem wiem .. na śliskim ruszamy z 2 :D

Tak się zastanawiam niezależnie od tego czy nad czy pod jak będzie
wyglądał bagaż z tył na bagażniku tudzież sakwa ;D

A teraz juĹĽ na powaĹĽnie.

A jakieĹ› info o produktach firmy Brubeck?

Z góry dzięki.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-11-30 15:26:05
Autor: bans
Ubior termoaktywny Brubeck
W dniu 2010-11-30 15:16, Pawel Ratajczak pisze:

A jakie¶ info o produktach firmy Brubeck?

Nie mam nic tej firmy, pozostaje http://ngt.pl, tudzież archiwuwm grupy pl.rec.gory

--
bans

Data: 2010-11-30 07:55:25
Autor: Pr0NET
On Nov 30, 3:26 pm, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-30 15:16, Pawel Ratajczak pisze:

> A jakie¶ info o produktach firmy Brubeck?

> [...]

Dobra firma nawet, alternatywa dla droższego Devolda i IceBreakera
(merino).

Data: 2010-12-01 07:36:48
Autor: Rafał VFR
Ubior termoaktywny Brubeck
Witam
Ja mam koszulkę tej firmy. Wg mnie sprawuje się do¶ć dobrze, żeby nie powiedzeić jak na moje oczekiwania bardzo dobrze.
BYłtaki myk pamiętam - jechałem gdzie¶ i po powrocie dotkn±łem koszulkę - na zewn±trz była zdecydowanie bardziej mokra niż od strony ciała.
Znaczy się jako¶ to musi działać.

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

A jakie¶ info o produktach firmy Brubeck?

Data: 2010-11-30 15:38:50
Autor: Wojciech Waga
Ubior termoaktywny Brubeck
Jeszcze mała uwaga. Wydychana wilgoć będzie zamarzać na zewnątrz kominiarki i zrobi ci się biała "broda" ;) dlatego lepiej kupić białą jeśli jestes estetą.

pozdr.
w.

Data: 2010-12-01 04:03:32
Autor: YOGI
Ubior termoaktywny Brubeck

Użytkownik "Pawel Ratajczak" <10swen@pratajczak.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id2u2t$1r4d$1news2.ipartners.pl...
Witajcie,

[...]

Wszystkie ubranka termoaktywne bruebecka sa na prawde swietne, niczym nie
ustepuja swoim zachodnim odpowiednikom a maja jeszcze w miare rozsadna cene.
:)

Co do kominiarki to wole motocyklowe firmy spark.
http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-akcesoriow/spark-o-kominiarkach-termoaktywnych-slow-kilka,art110.html

Wlasciwosci materialu jak w bruebecu, maja zas nad oczami dziobek opadajacy
na szczyt nosa, dzieki czemu lepiej chronia zatoki. :)

Data: 2010-12-01 12:31:47
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-12-01 04:03, YOGI pisze:
[...]

Czy w takich kominiarkach można poci±gn±ć doln± przedni± czę¶ć tak, aby
nie zakrywała nos i ust a tylko cze¶ć brody i niżej?

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-12-01 14:25:35
Autor: Fabian
W dniu 01.12.2010 12:31, Pawel Ratajczak pisze:
Czy w takich kominiarkach można poci±gn±ć doln± przedni± czę¶ć tak, aby
nie zakrywała nos i ust a tylko cze¶ć brody i niżej?

Mam kominiarkę accenta i to jak najbardziej umożliwia.
O tak±: http://velo.com.pl/produkty/?m=1&pk=%&id=153

Na zdjęciu tego nie widać, sam musiałem się upewnić i wyci±gn±ć swoja
czy to jest taka sama, ale można rozci±gn±ć otwór tak aby zahaczyć pod
brod±. Jak dzi¶ rano było zimno to nawet mi to przeszkadzało, że nie
mogę zasłonić dokładnie nosa.

Fabian.

Data: 2010-12-09 14:34:50
Autor: Nuel
Uďż˝ytkownik "Pawel Ratajczak"<10swen@pratajczak.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Witajcie,

Czy odzieďż˝ termoaktywna tego producenta jest coďż˝ warta:
http://tiny.pl/hwnd8
Zastanawiam si� nad wzi�ciem tej kominiarki (http://tiny.pl/hwndz) za
punkty z premiumclub ale je�li to nic nie warte to szkoda punkt�w.

Wszystkie ubranka termoaktywne bruebecka sa na prawde swietne, niczym nie
ustepuja swoim zachodnim odpowiednikom a maja jeszcze w miare rozsadna cene.
:)

Mam dlugie gacie tej firmy z serii Thermo, jedyne zastrzezenie to roziagajaca sie szybko guma w pasie, wlasciwie po 3 miesiacach juz sie nie trzymaja dobrze na dupie, tylko zjezdzaja.
Z tego co pamietam ktoś w Wrocławia (Dominik M?)rownież mial takie same spostrzezenie.
Po 2 sezonach przetarla sie prawa nogawka na udzie od wewnatrz.
Jezdze cały rok, okolo 3,5-4 kkm rocznie. Po praniu wysychaja dosyć szybko, wieczorem wyprane - rano sa suche i mozna w nich smigac.
Czas kupic nastepne, gdyby nie ta guma w pasie to bym bez wahania lyknal kolejna pare tej firmy, ale sie zastanawiam, bo to troche uciazliwe, jak gacie zjezdzaja.

Komfortowe warunki dla tych gaci to -3 do +10 - ponizej -3 troche chlodno, powyzej 10 stopni zdecydowanie za cieplo.

Pozdrawiam
Nuel

Data: 2010-12-03 00:10:19
Autor: szewc
[...]

Widziałem w tym narciarzy, i chwalili sobie, że cieplejsze od innych. Ja teraz na allegro kupiłem jakiegoś no-name za 2 dychy i też daje radę. Ciepło jest. A jak mam ochotę opróżnić nos, to po prostu trzeba podnieść przyłbicę, albo niczego się nie brzydzić i połknąć. :)

pozdr.
szewc

Ubior termoaktywny Brubeck