Ubior termoaktywny Brubeck

Data: 2010-11-30 14:50:18
Autor: bans
Ubior termoaktywny Brubeck
W dniu 2010-11-30 14:26, Pawel Ratajczak pisze:

temperaturach musz� co jaki� czas zatrzyma� si� w celu opróşnienia nosa
(niestety nie bawi mnie ani po�ykanie ani rzucanie zawarto�ci� na lewo i
prawo w trakcie jazdy),

Jak to kumpel mówi: "Podczas wspinaczki i na rowerze niczego się nie brzydzę" - wniosek: za słabo pedałujesz, wysiłek za mały i przejmujesz się pierdołami ;)

Dodatkowa rada człowieka, któremu nochal produkuje ponadnormatywne ilości śluzu: podczas jazdy na rowerze nigdy nie próbuj smarkać _nad_ ramieniem ;)

--
bans

Data: 2010-11-30 15:16:31
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-11-30 14:50, bans pisze:
wniosek: za słabo pedałujesz, wysiłek za mały i przejmujesz się
pierdołami ;)

Dobre ;) Kurde nie wiem tylko dlaczego jak dziś było to mało wykonalne
bo bardziej przejmowałem się trzymaniem kierownicy, która myszkowała po
zamarzniętych koleinach ;-) A nawet jak już się depnęło na starcie to
koło napędowe łapało uślizg ... ale wiem wiem .. na śliskim ruszamy z 2 :D

Tak się zastanawiam niezależnie od tego czy nad czy pod jak będzie
wyglądał bagaż z tył na bagażniku tudzież sakwa ;D

A teraz już na poważnie.

A jakieÅ› info o produktach firmy Brubeck?

Z góry dzięki.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-11-30 15:26:05
Autor: bans
Ubior termoaktywny Brubeck
W dniu 2010-11-30 15:16, Pawel Ratajczak pisze:

A jakie¶ info o produktach firmy Brubeck?

Nie mam nic tej firmy, pozostaje http://ngt.pl, tudzie¿ archiwuwm grupy pl.rec.gory

--
bans

Data: 2010-11-30 07:55:25
Autor: Pr0NET
On Nov 30, 3:26 pm, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-30 15:16, Pawel Ratajczak pisze:

> A jakie¶ info o produktach firmy Brubeck?

> [...]

Dobra firma nawet, alternatywa dla dro¿szego Devolda i IceBreakera
(merino).

Data: 2010-12-01 07:36:48
Autor: Rafa³ VFR
Ubior termoaktywny Brubeck
Witam
Ja mam koszulkê tej firmy. Wg mnie sprawuje siê do¶æ dobrze, ¿eby nie powiedzeiæ jak na moje oczekiwania bardzo dobrze.
BY³taki myk pamiêtam - jecha³em gdzie¶ i po powrocie dotkn±³em koszulkê - na zewn±trz by³a zdecydowanie bardziej mokra ni¿ od strony cia³a.
Znaczy siê jako¶ to musi dzia³aæ.

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski