Ubior termoaktywny Brubeck

Data: 2010-12-01 04:03:32
Autor: YOGI
Ubior termoaktywny Brubeck

Użytkownik "Pawel Ratajczak" <10swen@pratajczak.pl> napisał w wiadomości news:id2u2t$1r4d$1news2.ipartners.pl...
Witajcie,

Czy odzież termoaktywna tego producenta jest coś warta:
http://tiny.pl/hwnd8
Zastanawiam się nad wzięciem tej kominiarki (http://tiny.pl/hwndz) za
punkty z premiumclub ale jeśli to nic nie warte to szkoda punktów.

Wszystkie ubranka termoaktywne bruebecka sa na prawde swietne, niczym nie
ustepuja swoim zachodnim odpowiednikom a maja jeszcze w miare rozsadna cene.
:)

Co do kominiarki to wole motocyklowe firmy spark.
http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-akcesoriow/spark-o-kominiarkach-termoaktywnych-slow-kilka,art110.html

Wlasciwosci materialu jak w bruebecu, maja zas nad oczami dziobek opadajacy
na szczyt nosa, dzieki czemu lepiej chronia zatoki. :)

Data: 2010-12-01 12:31:47
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-12-01 04:03, YOGI pisze:
[...]

Czy w takich kominiarkach można pociągnąć dolną przednią część tak, aby
nie zakrywała nos i ust a tylko cześć brody i niżej?

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-12-01 14:25:35
Autor: Fabian
W dniu 01.12.2010 12:31, Pawel Ratajczak pisze:
Czy w takich kominiarkach można pociągnąć dolną przednią część tak, aby
nie zakrywała nos i ust a tylko cześć brody i niżej?

Mam kominiarkę accenta i to jak najbardziej umożliwia.
O taką: http://velo.com.pl/produkty/?m=1&pk=%&id=153

Na zdjęciu tego nie widać, sam musiałem się upewnić i wyciągnąć swoja
czy to jest taka sama, ale można rozciągnąć otwór tak aby zahaczyć pod
brodą. Jak dziś rano było zimno to nawet mi to przeszkadzało, że nie
mogę zasłonić dokładnie nosa.

Fabian.

Data: 2010-12-09 14:34:50
Autor: Nuel
Uďż˝ytkownik "Pawel Ratajczak"<10swen@pratajczak.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Witajcie,

Czy odzieďż˝ termoaktywna tego producenta jest coďż˝ warta:
http://tiny.pl/hwnd8
Zastanawiam si� nad wzi�ciem tej kominiarki (http://tiny.pl/hwndz) za
punkty z premiumclub ale je�li to nic nie warte to szkoda punkt�w.

Wszystkie ubranka termoaktywne bruebecka sa na prawde swietne, niczym nie
ustepuja swoim zachodnim odpowiednikom a maja jeszcze w miare rozsadna cene.
:)

Mam dlugie gacie tej firmy z serii Thermo, jedyne zastrzezenie to roziagajaca sie szybko guma w pasie, wlasciwie po 3 miesiacach juz sie nie trzymaja dobrze na dupie, tylko zjezdzaja.
Z tego co pamietam ktoś w Wrocławia (Dominik M?)rownież mial takie same spostrzezenie.
Po 2 sezonach przetarla sie prawa nogawka na udzie od wewnatrz.
Jezdze cały rok, okolo 3,5-4 kkm rocznie. Po praniu wysychaja dosyć szybko, wieczorem wyprane - rano sa suche i mozna w nich smigac.
Czas kupic nastepne, gdyby nie ta guma w pasie to bym bez wahania lyknal kolejna pare tej firmy, ale sie zastanawiam, bo to troche uciazliwe, jak gacie zjezdzaja.

Komfortowe warunki dla tych gaci to -3 do +10 - ponizej -3 troche chlodno, powyzej 10 stopni zdecydowanie za cieplo.

Pozdrawiam
Nuel

Ubior termoaktywny Brubeck