Ubite karty.

Data: 2019-02-21 05:19:34
Autor: Dawid Rutkowski
Ubite karty.
Z dawnych czasów pamiętam temat wiecznie wiszących w ST ubitych delfinów w mBąku.
Z racji wisienkobrania mam teraz trochę doświadczeń w tym temacie w innych bankach.
Rekordzistą znikania jest bgż - ledwo zdążyłem 18 lutego zobaczyć, że kredytówka ma status "zastrzeżona" (jeszcze muszę sprawdzić datę wypowiedzenia), bo dziś już jej w ST nie ma, śladu żadnego.
Przeciwieństwem jest ing - karta zamknięta w końcu grudnia, wciąż widnieje jako zamknięta - ale i wciąż wystawiają dla niej wyciągi (ostatni z 16 lutego) i wysyłając w poczcie wewnętrznej wiadomości o wystawieniu wyciągu z prośbą o terminową spłatę...
Macie jakieś ciekawe doświadczenia w tym temacie?

Ubite karty.