Uboj rytualny budzi obrzydzenie.

Data: 2012-12-09 12:28:36
Autor: Marek
Uboj rytualny budzi obrzydzenie.
Sterozytni Rzymianie, po podboju kolejnego panstwa, przyjmowali bogow czczonych  przez podbity narod w poczet bogow czczonych w calym Cesarstwie Rzymskim.
W ten sposob, zjednywali sobie podbity narod, ktory nie musial wyrzekac sie wiary swoich ojcow.

Jedyny wyjatek zrobili dla Zydow.
Religia Zydow, w ktorej rabin, brodzil po kostki we krwi zabijanych ( wykrwawianych) zwierzat budzila w Rzymianach takie obrzydzenie, ze naciskali na rabinow, aby zmienili ten obrzydliwy obrzadek.

To sie jednak nie udalo.

Data: 2012-12-09 22:22:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Uboj rytualny budzi obrzydzenie.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:056ea440-d217-4cc4-8281-39bc8f1951cbgooglegroups.com...
[...]

Woleli brodzic po kostki we krwi podbijanych narodów!

zachwycony

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-12-09 13:27:52
Autor: Marek
W dniu niedziela, 9 grudnia 2012 22:22:14 UTC+1 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

> To sie jednak nie udalo.

Woleli brodzic po kostki we krwi podbijanych narodów!

Lenin tez to uwielbial...

Ale, nie o tym tu dyskutujemy.

-- Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-12-10 00:11:10
Autor: Lorn
W dniu 2012-12-09 21:28, Marek pisze:
[...]

Swego czasu przeczytałem ciekawy tekst... By pozbyć się muzułmanów i żydów z europy, wystarczy na miesiąc zakazać sprzedaży wołowiny... Troche idiotyczny i rasistowski, ale bądźmy szczerzy... Rytualny ubój jest wyłącznie dla kasy. Czym jest 16 tysięcy pracowników na bruku w skali kraju? Niczym. Przykro, ale jestem za zamknięciem tych zakładów powolnej śmierci kosztem pracowników. Chcą koszerne... Niech sobie sami je uśmiercają... Oo zapomniałem nie mogą. Niech wpierdalają ryby i korzonki.

Data: 2012-12-10 13:01:46
Autor: Trybun
Uboj rytualny budzi obrzydzenie.
W dniu 2012-12-09 21:28, Marek pisze:
[...]

A zwykły ubój to już nie?

Data: 2012-12-10 10:34:43
Autor: vet5401
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 13:01:46 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
W dniu 2012-12-09 21:28, Marek pisze:

> [...]

A zwykły ubój to już nie?

Nie, bo zwierze jest ogluszane - to, jak strzal z karabinu w glowe.

Data: 2012-12-10 19:59:27
Autor: Klin
W dniu 2012-12-10 19:34, vet5401@googlemail.com pisze:
[...]

     Trzeba by na wĹ‚asnej skĂłrze doĹ›wiadczyć co lepiej dostać siÄ™
     na tamten Ĺ›wiat niespodziewanie np. przez  strzaĹ‚ w gĹ‚owÄ™
     czy lepiej powoli przez podciÄ™cie ĹĽyĹ‚. Jest modlitwa ostrzegajÄ…ca:
     "Od nagĹ‚ej i niespodziewanej Ĺ›mierci zachowaj nas Panie".

Data: 2012-12-10 11:32:21
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 19:59:27 UTC+1 użytkownik Klin napisał:
> [...]

>>> [...]

> Nie, bo zwierze jest ogluszane - to, jak strzal z karabinu w glowe.

     Trzeba by na własnej skórze do¶wiadczyć co lepiej dostać się

     na tamten ¶wiat niespodziewanie np. przez  strzał w głowę

     czy lepiej powoli przez podcięcie żył. Jest modlitwa ostrzegaj±ca:

     "Od nagłej i niespodziewanej ¶mierci zachowaj nas Panie".

Krowa, chyba nie czuje potrzeby modlitwy przed smiercia, ani uporzadkowania spraw doczesnych...

Data: 2012-12-10 20:40:07
Autor: u2
W dniu 2012-12-10 20:32, Marek pisze:
Krowa, chyba nie czuje potrzeby modlitwy przed smiercia, ani uporzadkowania spraw doczesnych

Krowy sa dlatego czczone w Indiach.

Data: 2012-12-10 20:11:33
Autor: u2
W dniu 2012-12-10 19:59, Klin > pisze:
[...]

To sowieccy oprawcy wymyslili, ze strzal w tyl glowy zadaje najmniej
cierpien. Strzal w t.zw. medulla oblongata.

Ale codziennie, po tych krwawych jatkach, myli sie w wodzie kolonskiej i
upijali do nieprzytomnosci.

Data: 2012-12-10 20:31:47
Autor: Trybun
[...]

W intencji dziwnych rzeczy ludzie nieraz się modlą. Pewnie to tacy którzy nie zdają sobie jeszcze sprawy że można latami dogorywać na łóżku.

Data: 2012-12-10 20:29:30
Autor: Trybun
[...]

Ale co to zmienia? A na dostatek przy uboju rytualnym nikt nie wrzuca żywej ¶wini do oparzarki.. I jeżeli mówimy o obrzydzeniu, to już większe obrzydzenie wzbudza "normalny" ubój, taki gdzie zwierzaki s± nieraz masakrowane..

Data: 2012-12-10 11:34:41
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 20:29:30 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]

Ale co to zmienia? A na dostatek przy uboju rytualnym nikt nie wrzuca żywej ¶wini do oparzarki.. I jeżeli mówimy o obrzydzeniu, to już większe obrzydzenie wzbudza "normalny" ubój, taki gdzie zwierzaki s± nieraz masakrowane..

Ej, Jadrys, Jadrys... gdzies ty widzial uboj rytualny swini ?

Data: 2012-12-10 20:40:48
Autor: u2
W dniu 2012-12-10 20:34, Marek pisze:
Ej, Jadrys, Jadrys... gdzies ty widzial uboj rytualny swini ?

Nigdy nie biles swiniaka ?

Data: 2012-12-10 11:49:38
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 20:40:48 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2012-12-10 20:34, Marek pisze:

> Ej, Jadrys, Jadrys... gdzies ty widzial uboj rytualny swini ?

Nigdy nie biles swiniaka ?

Widzialem, jak zabijali: najpierw obychem siekiery w leb,zeby ogluszyc, a potem - otwarcie tetnicy.

Nigdy nie widzialem, zeby zywcem podrzynali...

Data: 2012-12-10 20:52:29
Autor: u2
W dniu 2012-12-10 20:49, Marek pisze:
Nigdy nie biles swiniaka ?
Widzialem, jak zabijali: najpierw obychem siekiery w leb,zeby ogluszyc, a potem - otwarcie tetnicy.

Nigdy nie widzialem, zeby zywcem podrzynali.

E, to cienki bolek jestes.

Data: 2012-12-10 20:46:24
Autor: Trybun
[...]

Mówimy o uboju poprzez wykrwawienie, tak wszyscy zabijaj± na wsiach. Pewnie s± jeszcze jakie¶ inne rytuały, takie gdzie zwierze się zabija torturuj±c je, ale ja nie o takim rytuale.

Uboj rytualny budzi obrzydzenie.