Uboj rytualny, jest orzeczenie TK

Data: 2012-11-27 10:55:04
Autor: jan kowalski
Uboj rytualny, jest orzeczenie TK
Orzeczenie moze i jest ale ministrstwo rolnictwa i tak zrobi po
swojemu aby chronic interesy polskich ubojni. Moim zdaniem w niemczech
to rozwiazano najlepiej.
Czyli wydaje sie zazwolenia ale tylko okreslonym grupom wyznaniowym.

Od 01.01.2013 sytuacja bedzie zalezna tylko od tego co zdecyduja
rzadzacy.
Z jednej strony przestanie obowiazywac rozporzadzenie ministra
rolnictwa, z drugiej strony zacznie
obowiazywac dyrektywa UE ktora zezwala na uboj rytualny. Z tym ze
dyrektywa daje wolna reke
panstwon w tej kwestji:)

Data: 2012-11-27 12:58:12
Autor: Marek
On Nov 27, 7:55 pm, jan kowalski <donek999bro...@gmail.com> wrote:
[...]

Czekam, kiedy Zydki zaczna sie stawiac...
Na pewno, najpierw podpuszcza Arabow.

Data: 2012-11-27 22:46:30
Autor: Jusuf
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:bc938c65-7188-496e-b3ad-7ddfb2568dc2bx4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

A propos, tu Turczynka sie zali, ze Kebab w Polsce nie smakuje tak jak w Turcji, bo inaczej zwierzeta zabijamy
2 minuta 45 sekunda
http://polandia.wp.tv/pl/index.html?_ticrsn=3&ticaid=6f9a7#m1136072
W Niemczech mi kebab lepiej smakuje, choc podejrzewam, ze Turki kupuja najtansze mieso z niemieckiej Metzki. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-28 07:35:55
Autor: Marek
On Nov 27, 10:46 pm, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:bc938c65-7188-496e-b3ad-7ddfb2568dc2bx4g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

W Niemczech mi kebab lepiej smakuje, choc podejrzewam, ze Turki kupuja

W niemczech bylo juz kilka afer "Gammelfleisch" - sprzedaz zepsutego
miesa, domieszanego do wyrobow - najczesciej byla to sprzedaz w kebab
- budach.
Ja tego swinstwa nie biore do reki - nie mowiac o ustach...

Data: 2012-11-28 17:52:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Uboj rytualny, jest orzeczenie TK

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2be70515-a4eb-4e78-9c08-68dfb06e5147s14g2000vba.googlegroups.com...
[...]

A co tak chetnie i z luboscia bierzesz w usta - nie mówiac o rece?

rozsmieszony

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-11-28 13:38:24
Autor: Marek
On Nov 28, 5:52 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:2be70515-a4eb-4e78-9c08-68dfb06e5147s14g2000vba.googlegroups.com...
[...]

========================================>
A co tak chetnie i z luboscia bierzesz w usta - nie mówiac o rece?

Na pewno myslisz o tym, co sam robisz: wlasna pala do reki, a pala
sekretarza dzielnicowego do ust.

Data: 2012-11-27 20:33:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Uboj rytualny, jest orzeczenie TK

Uzytkownik "jan kowalski" <donek999bronek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:12dc90b9-d27a-4779-ab0e-40093a9d7f4do30g2000vbu.googlegroups.com...
[...]

A ty co wolisz? Zeby ci, co eksportuja rytualnie ubite zwierzeta wpie*dalali ekologiczna zywnosc, czyli trawe i siano? Na wiecej ich nie bedzie stac. Bo zwierzetom ekolodzy nie pomoga. Zwierzeta dalej beda ubijane rytualnie, ale w innych krajach. I inne kraje beda zarabialy na eksporcie. Natura nie znosi pustki.

realista

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-11-27 12:56:50
Autor: Marek
On Nov 27, 8:33 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "jan kowalski" <donek999bro...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:12dc90b9-d27a-4779-ab0e-40093a9d7f4do30g2000vbu.googlegroups.com...

> [...]

w innych krajach. I inne kraje beda zarabialy na eksporcie. Natura nie znosi

Mozeby tak wprowadzic w Polsce uslugowe wykonywanie kary smierci dla
mordercow - tez moznaby zarobic pieniadze...

Data: 2012-11-27 13:15:48
Autor: jan kowalski
[...]

Ja mysle ze mieso najwyzszej klasy idzie na ekspor, syf jemy my. Aby
inne kraje zarabialy na eksporcie musza posiadac  tyle bydla ile mamy
w polsce, a z tego co wiem to wlasnie u nas jest to dosc dobrze
rozwiniete.
To czy bedzie uboj rytualny czy nie jest mniej istotne. Dla mnie
istotne jest to iz mimo orzeczenia TK, uboj jest i najprawdopodobniej
bedzie. Najwazniejsza kwestia to wyzszosc prawa UE nad polska
konstytucja.
Summa summarum, jesli mamy konstytucje ktora nie obowiazuje, mamy
dyrektywe UE, uboj ktory najpewniej bedzie kontynuowany, z  tego
wychodzi ze konstytucja znaczy mniej niz papier toaletowy.
Ja nie podchodze do tematu z punktu konsumenta, eksportera, pisze ze
konstytucja jest OKDR*

* O KANT DUPY ROZBIL

I gdzie te wychwalane pod niebiosa idealy? A no ........ w dupie. Idac
ta droga mozna krecic fundamentalnym prawem na lewo i prawo. Po co nam
TK jesli jest nieskuteczny?

Data: 2012-11-27 13:28:46
Autor: Marek
On Nov 27, 10:15 pm, jan kowalski <donek999bro...@gmail.com> wrote:
> [...]

I gdzie te wychwalane pod niebiosa idealy? A no ........ w dupie. Idac
ta droga mozna krecic fundamentalnym prawem na lewo i prawo. Po co nam

Pierd...cie Kowalski
Dyrektywa mowi, ze kraje moga wprowadzic wlasne rozporzadzenia w tym
zakresie - wiec Polska wprowadzila.
Gdzie tu konflikt z konstytucja ?

Uboj rytualny stal sie zakazany, wiec nie pier...l, ze bedzie nadal
kontynuowany.
Nie zachecaj do lamania prawa.

Zydzi musza sie przyzwyczaic do jedzenia miesa trefnego !
Moga jeszcze przejsc na wegetaranizm...

Data: 2012-11-27 13:52:30
Autor: jan kowalski
Uboj rytualny, jest orzeczenie TK
Pierd...cie Kowalski
Dyrektywa mowi, ze kraje moga wprowadzic wlasne rozporzadzenia w tym
zakresie - wiec Polska wprowadzila.

Jesli mowa o rozporzadzeniu ministra rolnictwa z bodaj 2004 czy 2006
to tak, minister wydal
rozporzadzenie  ktore bylo i jest niezgodne z konstytucja

Gdzie tu konflikt z konstytucja ?

Poczytaj uzasadnienie

Uboj rytualny stal sie zakazany, wiec nie pier...l, ze bedzie nadal
kontynuowany.

Jesli polska nie zlozy wniosku do konca roku, to uboj rytualny bedzie
mozliwy i bedzie podchodzil pod dyrektywe UE
Na dzien dzisiejszy mamy taka sytuacje ze ministerstwo rolnictwa moze
wybrac dwie opcje. Znnajac zycie, wniosku nie zlozy a tym samym uboj
bedzie legalny. Reszte sobie doszukaj.

Nie zachecaj do lamania prawa.

Daja  wolna reke.

Data: 2012-11-27 22:37:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Uboj rytualny, jest orzeczenie TK

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f6114788-89bc-46e9-b95c-951d16371a88dg10g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

kontynuowany.
Nie zachecaj do lamania prawa.

Zydzi musza sie przyzwyczaic do jedzenia miesa trefnego !

===============================

Teraz ty pie*dolisz! Zydzi dostana takie mieso jakie sobie zazycza. Dostawcy beda sie przescigac. Tylko, ze Polacy na tym nie zarobia.
A te pierdoly o lepszym lub gorszym zabijaniu zwierzat to se w buty wsadz. Idz do pierwszej lepszej rzezni i se popatrz. Zareczam ci, ze jesli jestes delikatny, to bedziesz rzygal dalej niz widzisz.

realista

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-11-28 07:41:31
Autor: Marek
Uboj rytualny, jest orzeczenie TK
On Nov 27, 10:37 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>
wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:f6114788-89bc-46e9-b95c-951d16371a88dg10g2000vbb.googlegroups.com...
On Nov 27, 10:15 pm, jan kowalski <donek999bro...@gmail.com> wrote:

==============================
A te pierdoly o lepszym lub gorszym zabijaniu zwierzat to se w buty wsadz..

realista

Idz, podyskutuj na ten temat w Towarzystwie Ochrony Zwierzat - tam cie
uswiadomia.

Data: 2012-11-28 13:43:56
Autor: Marek

==============================>

Data: 2012-11-28 13:45:34
Autor: Marek
wrote:
[...]

Masz tu filmik o podrzynaniu gardla, bez wczesniejszego ogluszenia
zwierzecia:

http://www.youtube.com/watch?v=LTjVqiMbNBI

Data: 2012-11-28 18:16:48
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 27 Nov 2012 10:55:04 -0800 (PST), jan kowalski napisał(a):

[...]

Wiesz na czym polega "ubój rytualny"?

--

http://tiny.pl/hlh7v

Uboj rytualny, jest orzeczenie TK