Uboj rytualny, jest orzeczenie TK

Data: 2012-11-27 12:58:12
Autor: Marek
Uboj rytualny, jest orzeczenie TK
On Nov 27, 7:55 pm, jan kowalski <donek999bro...@gmail.com> wrote:
Orzeczenie moze i jest ale ministrstwo rolnictwa i tak zrobi po
swojemu aby chronic interesy polskich ubojni. Moim zdaniem w niemczech
to rozwiazano najlepiej.
Czyli wydaje sie zazwolenia ale tylko okreslonym grupom wyznaniowym.

Od 01.01.2013 sytuacja bedzie zalezna tylko od tego co zdecyduja
rzadzacy.
Z jednej strony przestanie obowiazywac rozporzadzenie ministra
rolnictwa, z drugiej strony zacznie
obowiazywac dyrektywa UE ktora zezwala na uboj rytualny. Z tym ze
dyrektywa daje wolna reke
panstwon w tej kwestji:)

Czekam, kiedy Zydki zaczna sie stawiac...
Na pewno, najpierw podpuszcza Arabow.

Data: 2012-11-27 22:46:30
Autor: Jusuf
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:bc938c65-7188-496e-b3ad-7ddfb2568dc2bx4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

A propos, tu Turczynka sie zali, ze Kebab w Polsce nie smakuje tak jak w Turcji, bo inaczej zwierzeta zabijamy
2 minuta 45 sekunda
http://polandia.wp.tv/pl/index.html?_ticrsn=3&ticaid=6f9a7#m1136072
W Niemczech mi kebab lepiej smakuje, choc podejrzewam, ze Turki kupuja najtansze mieso z niemieckiej Metzki. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-28 07:35:55
Autor: Marek
On Nov 27, 10:46 pm, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:bc938c65-7188-496e-b3ad-7ddfb2568dc2bx4g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

W Niemczech mi kebab lepiej smakuje, choc podejrzewam, ze Turki kupuja

W niemczech bylo juz kilka afer "Gammelfleisch" - sprzedaz zepsutego
miesa, domieszanego do wyrobow - najczesciej byla to sprzedaz w kebab
- budach.
Ja tego swinstwa nie biore do reki - nie mowiac o ustach...

Data: 2012-11-28 17:52:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Uboj rytualny, jest orzeczenie TK

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2be70515-a4eb-4e78-9c08-68dfb06e5147s14g2000vba.googlegroups.com...
[...]

A co tak chetnie i z luboscia bierzesz w usta - nie mówiac o rece?

rozsmieszony

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-11-28 13:38:24
Autor: Marek
On Nov 28, 5:52 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:2be70515-a4eb-4e78-9c08-68dfb06e5147s14g2000vba.googlegroups.com...
[...]

A co tak chetnie i z luboscia bierzesz w usta - nie mówiac o rece?

Na pewno myslisz o tym, co sam robisz: wlasna pala do reki, a pala
sekretarza dzielnicowego do ust.

Uboj rytualny, jest orzeczenie TK