Ubrania na rower w lidlu

Data: 2014-06-22 22:54:42
Autor: Szuwarek
Ubrania na rower w lidlu
Arbiter pisze:
Od 28 czerwca znów tydzień rowerowy w Lidlu
http://fanlidla.pl/gazetka/2014.06.28.rower

Nie ma niestety kasku
Chyba warto kupić spray do naprawy opon. Piszę chyba bo kiedyś kupiłem i wożę, choć jeszcze nie używałem...
Może ktoś coś wie o pokrowcu żelowym na siodełko?
Pozdrawiam

-- -

Data: 2014-06-23 20:04:46
Autor: mbut
Ubrania na rower w lidlu
W dniu 14-06-22 22:54, Szuwarek pisze:
Arbiter pisze:
[...]

Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Pokrowiec żelowy na siodełko to dobre na odparzenia du....y. Miałem coś takiego i szybko go usunąłem.

Data: 2014-06-23 20:33:37
Autor: jg
Ubrania na rower w lidlu
Dnia Mon, 23 Jun 2014 20:04:46 +0200, mbut napisał(a):

Może ktoś coś wie o pokrowcu żelowym na siodełko?
Pozdrawiam

Pokrowiec żelowy na siodełko to dobre na odparzenia du....y. Miałem coś takiego i szybko go usunąłem.

kolega mial podobnie przejscia. kupil se ostatecznie jakies skorzane
solidne uzywane siodlo dobrej firmy i na tym zakonczyl poszukiwania
wygodnego siodla.

--
jg

Data: 2014-06-24 23:37:51
Autor: Titus Atomicus
Ubrania na rower w lidlu
In article <lo7ft4$s11$1@node1.news.atman.pl>, Szuwarek <zibi_sz@wp.pl> wrote:

Arbiter pisze:
> [...]
> Chyba warto kupić spray do naprawy opon. Piszę chyba bo kiedyś kupiłem i > wożę, choć jeszcze nie używałem... > > Może ktoś coś wie o pokrowcu żelowym na siodełko?

Pokrowiec zelowy to typowy przyklad bubla ktory powstal jako odpowiedz na zapotrzebowanie nieuswiadomionych klientow.
-- -
A tu kolega moglby sobie darowac :-(
--
TA