Ubrania na rower w lidlu

Data: 2014-06-24 20:25:17
Autor: mbut
Ubrania na rower w lidlu
W dniu 14-06-22 21:42, Arbiter pisze:
Od 28 czerwca znów tydzień rowerowy w Lidlu
http://fanlidla.pl/gazetka/2014.06.28.rower

Nie ma niestety kasku
Chyba warto kupić spray do naprawy opon. Piszę chyba bo kiedyś kupiłem i
wożę, choć jeszcze nie używałem...

W Lidlu to sama tandeta, jaka cena taka wartość

Data: 2014-06-25 08:02:26
Autor: 666
Ubrania na rower w lidlu
Bez przesady, czasem coś się trafi.
Ale z Lidlem jest taki kłopot, że jak coś jest raz to właściwie nigdy tego nie ma po raz drugi.
Więc trudno ponownie kupić coś sprawdzonego.
Właśnie mi się skończył W5 chain spray (z rysunku na opakowaniu bardziej do skuterów / motrocykli), chętnie bym kupił i nie widzę.

-- -- -