Ubranie, kask - chopper

Data: 2009-09-09 11:22:35
Autor: Marcin Gardeła
Ubranie, kask - chopper
anonim wrote:
Motocykl: Virago 535
Styl jazdy: spokojnie, 60-90 km/h
Przeznaczenie: dojazdy do pracy, weekendowy wypady

Poniżej kilka pytań:
1. Ubranie, ubranie ma być wygodne - to podstawa. Pytanie jaki typ.

Skóra albo teksy, zależy co wolisz, niewygodne mogą być zarowno skóry jak i teksy, podobnie jak i wygodne.

Chciałbym dojeżdżać do pracy motocyklem, jak to wygląda w praktyce,
za każdym razem przebieracie się w pracy (praca biurowa)?

Tak, biorę dżinsy w plecaku, zmieniam spodnie motocyklowe na dżinsy, pod kurtką motocyklową mam to w czym jestem w pracy, do tego glany.

W sumie
nie wiem czy pod te ubrania można jeszcze coś założyć, żeby szybko
zdjąć po przyjściu do pracy?

Raczej odradzam.

2. Kask, kask ma być przede wszystkim bezpieczny - to priorytet.
Dlatego "Orzeszki" i otwarte odpadają. Najlepiej integral, tylko
czy to pasuje do choppera? Może jakieś propozycje, linki?

No to na czym ci zależy, ma pasować czy być bezpieczne?

3. Na motocykl i ubranie (dwie osoby) nie chciałbym przeznaczyć
więcej niż 10 tys, pytanie jak rozdzielić tą kwotę (czy to jednak
nie za mało)?

Idź do sklepu z odzieżą motocyklową albo chociaż obejrzyj jakiś sklep internetowy i popatrz na ceny, IMHO budżetowo dasz za jakotaki strój 2000, no dobra, na strój, kask i buty może być mało, ale zawsze możesz jeździć w glanach ostatecznie. Czyli na motor strzelam zostaje ci 6000 zł, pamiętaj, że każdy motocykl w Polsce jest bezwypadkowy, ma 35000 km i wszystko wymienione co w większości przypadków skutkuje tym, ze musisz sobie wszystko powymieniać jak i zrobić to i owo, tak że nie kupuj motoru za 100% kasy posiadanej na ten cel.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-09-09 11:28:04
Autor: gildor
Ubranie, kask - chopper
Marcin Gardeła pisze:
anonim wrote:
[...]

ale po co? jeansy motocyklowe np Motto. kurtkę i tak się zdejmuje. buty można kupić krótkie, takie na miasto.

--
gildor
....już za chwileczkę, już za momencik...

Data: 2009-09-09 14:35:57
Autor: Marcin Gardeła
Ubranie, kask - chopper
gildor wrote:
Tak, biorę dżinsy w plecaku, zmieniam spodnie motocyklowe na
dżinsy, pod kurtką motocyklową mam to w czym jestem w pracy, do
tego glany.

ale po co?

Po to, że mam spodnie motocyklowe na motor a dżinsy na niemotor. Wolę nie chodzić po biurze w motocyklowych tak jak wolę nie jeździć w dzinsach.

jeansy motocyklowe np Motto. kurtkę i tak się zdejmuje.
buty można kupić krótkie, takie na miasto.

To będą już drugie, nie? Oczywiście wszystko można kupić, zdawało mi się jednak, że chodzi o wariant oszczędnościowy żeby starczyło jak najwięcej na Virago.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-09-09 14:40:20
Autor: gildor
Ubranie, kask - chopper
Marcin Gardeła pisze:
gildor wrote:
[...]

dżinsach motocyklowych. taka ważna różnica. on kupuje, a nie ma, więc może kupić motocyklowe.

[...]

ma sporo do wydania.

Data: 2009-09-09 11:34:23
Autor: anonim
Ubranie, kask - chopper
Marcin Gardeła pisze:
[...]

szukam kasku który będzie bezpieczny do mojego stylu i prędkości jazdy, ale także takiego który nie będzie śmiesznie się komponował z virago.
Będzie to mój pierwszy zakup kasku i kwota rzędu do tysiąca zł. nie jest małą kwotą żeby kupić coś zdając się tylko na siebie. Najbardziej podobają mi się otwarte lub szczękowe otwierane, jednak spotkałem się z różnymi opiniami na temat bezpieczeństwa ich używania.

--
krzysiek

Data: 2009-09-09 11:14:35
Autor: Piotrek Roczniak
Ubranie, kask - chopper
Dnia 09.09.2009 anonim <anonim@anonim.com> napisał/a:
Marcin Gardeła pisze:
[...]

A ja słyszałem i czytałem w necie że moturzyści to dawcy  i w szwecji wzięli i tych motórów całkiem zakazali!

--
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bynajmniej
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przynajmniej

Data: 2009-09-09 15:42:42
Autor: Jasio
Ubranie, kask - chopper

Użytkownik "Piotrek Roczniak" napisał w wiadomości news:slrnhaf3gr.2aqm.piotrekpikachu.wsa.lublin.pl...

A ja słyszałem i czytałem w necie że moturzyści to dawcy  i w szwecji
wzięli i tych motórów całkiem zakazali!

Udowodnij o tej Szwecji.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-09-09 13:15:50
Autor: grzech
Ubranie, kask - chopper
szukam kasku który będzie bezpieczny do mojego stylu i prędkości jazdy, ale także takiego który nie będzie śmiesznie się komponował z virago.

polecam nolana N43 Air i na rękawiczki zostanie

grzech
vl800

Ubranie, kask - chopper