Ubranie, kask - chopper

Data: 2009-09-09 15:18:17
Autor: Dysiek
Ubranie, kask - chopper
Witam

Virago 535 kosztowac cie bedzie w dobrym stanie kolo 7,5 tysiaca. Zostaje 2,5 tysiaca na zakupy na dwie osoby. Moim zdaniem wystarczajaco. Zaproponuje ci to w czym sam jezdze (tez mam Virago) i mysle, ze jest calkiem bezpieczne i wygodne.

Kurtka:
http://moto-feliks.pl/shadow.htm
Cena: 380 zl

Sa na kazdym Motobazarze, mozna przymierzyc i pomarudzic :-) Podpinka wypinana, sporo protektorow, 6 otworow wentylacyjnych, membrana nie jest oczywiscie wypinana

Spodnie:
Jeansy, ja mam dodatkowo wszyte protektory na kolana i biodra (robota wlasna, koszt protektorow 60 zl). Mozna tez kupic skorzane spodnie, ktore zakladasz na zwykle jeansy. Koszt okolo 150 zl.

Kask:
Kupilem otwarty niemieckiej firmy Gensler - http://www.scorp24.de/ , Tutaj foto: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ab2a659e8bc5dd8.html
Nie rozni sie praktycznie jesli chodzi o jakosc wykonania od Nolana N41. Skorupa z domieszka karbonu, wygodna wysciolka, dwa przewody wentylacyjne. Cena: lekko ponad 200 zl, mozna kupic np tu: http://www.cm-motocykle.pl/index.php Gosc jest tez na kazdym motobazarze.

Rekawiczki:
Mam takie: http://moto.allegro.pl/item727208039_rekawice_rekawiczki_skorzane_s_motocyklowe.html
Skora, calkiem wygodne, lekko wzmacniane na kostkach, cena bardzo umiarkowana. Na jesien, albo wieczorne/nocne jazdy w lecie sa ok.
Cena: 50 zł

Na b cieple dni - bezpalcowki. Ja mam takie: http://moto.allegro.pl/item733001700_rekawiczki_bezpalcowe_skora_rozm_xxl.html
Wzmocnione podwojna skora na poduszkach dloni. Cena: 20 zl

Buty: nie jezdze w motocyklowych :-) Cena kolo 200-300 zl pewnie za pare

Kominiarka/kolnierz/inne pierdoly ~100 zl

Łacznie: 1100 zl/osoba

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-09-09 13:36:43
Autor: Piotr Klimek
Ubranie, kask - chopper
Dnia (Wed, 9 Sep 2009 15:18:17 +0200) ktos podajacy sie za Dysiek
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

[...]

[...]

Sorry, ale jak w tym przeszlifujesz po asfalcie to bedziesz niestety
musial zmienic zdanie odnosnie bezpieczenstwa. Zedrzesz sobie dupe, palce
i poskrecasz kostki. I wcale nie trzeba jechac szybko, zeby sobie zrobic
taka krzywde.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-09-09 16:40:39
Autor: Dysiek
Ubranie, kask - chopper
[...]

Wiadomo, ze jeansy nie sa najbezpieczniejsze, ale trzeba wybrac jakis kompromis. Jak jade 20 km to nie chce mi sie z reguly ubierac spodni i potem gimnastykowac sie za pol godziny zeby je zdjac. Ewentualnie tak jak pisalem - ubrac skorzane na jeansy (poobijac to sie poobijasz, ale dupy nie zedrzesz). Co do bezpalcowek - sory, ale jak jest 30 stopni za oknem to jechac w skorzanych rekawicach nawet dobrej firmy jest masakrycznie. Co do butow - wystarcza jakies za kostke - np. glany.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-09-10 07:09:01
Autor: Piotr Klimek
Ubranie, kask - chopper
Dnia (Wed, 9 Sep 2009 16:40:39 +0200) ktos podajacy sie za Dysiek
[...]

Nie wnikam w to dlaczego sie tak ubierasz, przyczepilem sie tylko do stwierdzenia ze
ten zestaw, ktory opisales jest bezpieczny.

Data: 2009-09-09 21:21:14
Autor: cpt. Nemo
Ubranie, kask - chopper

Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości news:slrn.pl.hafbrb.3o0.usenetpiko.homelinux.net...

[...]

Najbezpieczniej jest nie jezdzic wogole, bo jak Ci samochod wjedzie z boku to i ciuchy niewiele pomoga.
Jak jezdza ubrani motocyklisci w Afryce, we Wloszech w Hiszpanii czy Porttugalii, albo w Grecji Turcji czy Jugoslawi ?
Juz bez przesady Virazka to tylko Virazka a nie pojazd kosmiczny :) Czoper to taki styl a nie tylko motocykl, czoperowcy jakos przesadnie o skore wlasna nie dbaja i wypadkow niewiele robia.

Pozdrawiam Leszek

Data: 2009-09-10 12:11:07
Autor: Kefir
Ubranie, kask - chopper
Elou!
"cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> wrote in message news:h88v7a$u89$1news.onet.pl...

[...]

Jugoslawii? To gdzies kolo Czechoslowacji czy troche dalej? ;)
Czerwiec 2009, Stambul, temperatura ~20 stopni. My, grupa przyjezdnych (pieszo), krotkie gacie i T-shirty. Skuterzysci i motocyklisci zakutani w ciuchy, motokoce i mufy nakladane na manetki. Czoperow nie widzialem wiec nie wiem czy mieli jeszcze zimowe frendzle.
Inna rzecz ze teraz to raczej pontony/lodki. Offtopiczne wyrazy wspoczucia.

Data: 2009-09-10 16:08:04
Autor: cpt. Nemo
Ubranie, kask - chopper

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci

Czerwiec 2009, Stambul, temperatura ~20 stopni. My, grupa przyjezdnych
(pieszo), krotkie gacie i T-shirty.

Teraz w Warszawie jest troche po 16 i ponad 20 stopni C. A niektorzy sie
dziwia ze ludziki na motorowerach w podkoszulkach lataja :)

Skuterzysci i motocyklisci zakutani w
ciuchy, motokoce i mufy nakladane na manetki.

Bo im jeszcze z pietnascie stopni brakowalo do lata :)

pozdrawiam, Leszek

Ubranie, kask - chopper